1740130 kol centar s

1740130 kol centar sИзлазећи у сусрет грађанима, Градски центар за социјални рад у Београду увео је нови облик комуникације са корисницима у сарадњи са „Беоком сервисом”. 

Позивом на број телефона „Беокома” 0800-110-011 (бесплатан број за фиксну мрежу) грађани могу да дођу до информација о правима и услугама из социјалне и породично-правне заштите које пружа Градски центар, као и до списка потребне документације за остваривање права и услуга и издавањe уверења.

Владимир Илић, директор Градског центра за социјални рад у Београду, рекао је да је предност ове услуге у односу на досадашњу телефонску комуникацију са грађанима та што ће сви који позову на брз и ефикасан начин доћи до информација.

– Бесплатним позивом грађани ће бити у прилици да добију информације у правом тренутку без чекања и нервозе, а могу решити проблем и без доласка у центар – рекао је Илић и додао да је циљ ГЦСР-а да одговори на све захтеве и питања корисника, а сарадња са „Беокомом” ће додатно унапредити редовну комуникацију са грађанима.  

Према његовим речима, на овај начин грађани ће моћи да добију информације о новчаним давањима, породичној заштити, услугама смештаја и дневним услугама, субвенцијама на комуналне услуге и електричну енергију и уверењима за остваривање права на родитељски додатак и уверењима да се не налазе на евиденцији штићеника. 

Сви оператери прошли су дводневну обуку у вези са начином остваривања одређених права и услуга у ГЦСР-у. Разговор са оператером омогућен је сваког радног дана од 7 до 22 сата o свим питањима из надлежности Градског центра. За сва остала питања која залазе у стручни део рада, оператери ће садашње и будуће кориснике упућивати на центре општина из које се обраћају за помоћ.

Извор: Беоинфо