Начелник: Славица Лаиновић
тел. 011/ 8726 426
факс: 011/ 8721 996
е-маил: slavica.lainovic@obrenovac.bg.ls.gov.rs

Одељење за управљање људским ресурсима и заједничким пословима обавља послове управљања људским ресурсима за све органе градске општине Обреновац.

Послови управљања људским ресурсима односе се на: припрему предлога и нацрта аката које доноси Веће градске општине , Скупштина, председник или њихова радна тела и начелник Управе (Кадровски план, Правилник о унутрашњем уређењу и систематизацији радних места и остала акта).

У Одељењу се обављају стручни послови у поступку запошљавања и избора кандидата по интерном и јавном конкурсу, израђују појединачна акта везана за остваривање свих права и обавеза везаних за радно правни статус запослених (решења о заснивању радног односа, престанку радног односа, распореду, премештају, годишњим одморима, плаћеним и неплаћеним одсуствима, оцењивању, ангажовању спољних сарадника)

У Одељењу се обављају послови везани за организацију стручног усавршавања и обука, анализирају потребе за обуком и додатним образовањем сваког службеника, припремају се предлози годишњег Програма стручног усавршавања, анализирају ефекти спроведених обука, прате ефекти оцењивања службеника, води се кадровска евиденција запослених и персонални досијеи .

У Одељењу се ради у модулу Управљање људским капиталом –SAP – матични подаци кадровске администрације са следећим трансакцијама: кадровске радње које описују кадровске процедуре као што су: запошљавање, одлазак запослених, ангажовање спољних сарадника, организациона прерасподела и сл.,одржавање матичних података запослених као што су: лични подаци, подаци о уговору, плати, временски подаци и израда докумената. У програму се раде и извештаји који се односе на радно правни статус запослених – карнет, јубиларне награде, минули рад и сл.

Одељење има обавезу приступа и коришћења информационог система Регистар запослених, изабраних, именованих, постављењих и ангажованих лица.

У Одељењу се обављају послови руководиоца пројекта интегрисаног система менаџмента квалитетом, тј. координатора за квалитет. Израђују се планови активности интерне провере и друге документације потребне за одржавање, побољшање и примену преиспитивања интегрисаног система менаџмента (ISO 9001:2015), организује се спровођење обуке запослених ради припреме за редовну надзорну ресертификациону проверу сертификационог тела, спроводе се процедуре потребне за одржавање и унапређење сертификационог система менаџмента квалитетом у складу са стандардима, прати реализација циљева квалитета и планирају се циљеви за наредни период у сарадњи са начелницима одељења, прате се промене у самом систему менаџмента и спроводи се имплементација тих промена у постојећи систем.

Одељење обавља стручне и административне послове везане за поступање овлашћеног лица по захтевима за давање информација од јавног значаја у складу са законом и послове у вези са израдом и ажурирањем Информатора о раду Управе градске општине, на порталу Повереника за информације од јавног значаја.