Градска оппштина Обреновац је, у циљу што ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, покренула нови сервис грађана “Одговор у најкраћем року”.
Обједињујући рад свих јавних предузећа у општини сервис грађана “Одговор у најкраћем року” омогућава решавање проблема и захтева грађана, располагање средствима на нов, модеран и функционалан начин заснован искључиво на техничким подацима и чињеницама.

Систем је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега лакше и брже решавају проблеме из домена комуналних предузећа.
Систем омогућава грађанима да проблеме, питања и захтеве поднесу мејлом и онлајн формуларом. Сваки грађанин у најкраћем могућем року добија одговор о статусу решавања његовог захтева.
За решавање проблема грађана довољан  приступ Интернету слањем мејла на адресу odgovori@obrenovac.bg.ls.gov.rs или попуњавањем онлајн формулара испод.

Цео систем је осмишљен да би грађанима био на услузи и као такав стоји им на располагању 24 сата дневно.

  • грађанин може пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње
  • у најкраћем року дежурне службе јавних предузећа излазе на терен

Систем “Сервис грађана” се може користити на следећи начин:

    • слањем мејла на адресу odgovori@obrenovac.bg.ls.gov.rs