Пријавни формулар за доделу бесплатних дечијих ауто седишта

УПИТ У ЈЕДИНСТВЕНИ БИРАЧКИ СПИСАК

Е-управа

Одсек за општу управу

Одсек за правну помоћ пружа правну помоћ грађанима давањем усмених правних савета и састављањем поднесака ( тужби, жалби, захтева, предлога, молби, приговора, поднесака и другог правног средства).

Накнада износи 30% од адвокатске тарифе.

Без накнаде, правна помоћ се пружа незапосленим лицима, лицима која примају сталну новчану помоћ, остварују минималну зараду и пензију, остварују право на законско издржавање, имају својство ратног, мирнодопског инвалида, цивилних инвалида рата, члана породице цивилног инвалида рата, или цивилне жртве рата, или су избегла, прогнана и расељена лица.

Место решавања предмета: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, канцеларија бр.6 у приземљу.

Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-427

Одељење за инспекцијске послове
Комунална инспекција

Потребна документација:
Попуњен Захтев за пријаву комуналној инспекцији

Место набавке обрасца: Хол ГО, у просторијама инспекције или преузмите овде

Место предаје документације: Писарница

Телефон за информације: 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879

Одељење за инспекцијске послове
Грађевинска инспекција

Потребна документација:
Попуњен Захтев за пријаву грађевинској инспекцији

Место набавке обрасца: Хол ГО, у просторијама инспекције или преузмите овде

Место предаје документације: Писарница

Телефон за информације: 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879

Пријава почетка извођења грађевинских радова

Одељење за инспекцијске послове
Одсек комуналне инспекције
ул. Карађорђева бр. 6 
Телефон за информације: 
011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879

Комунална инспекција Градске општине Обреновац врши у првом степену све послове инспекцијског надзора, односно врши спровођење одлуке града, које се односе на комуналну делатност и то:

  • Уређеност спољних делова зграде, излога, витрина, клима уређаја
  • Уређење површине око зграда- кошење траве, орезивање шибља, уклањање грађевинског и другог отпада
  • Продаја робе на јавним површинама
  • Смештај робе на јавним површинама
  • Кретање, заустављање и паркирање возила на јавним површинама
  • Остављање нерегистрованих и хаварисаних возила и прикључних машина на јавним површинама
  • Контрола отвора за водоводне, канализационе, топловодне, електричне, телефонске и друге инсталације
  • Одржавање ограде у уредном стању
  • Уређење површина које су видљиве са површине јавне намене
  • Уклањање снега и леда
  • Постављање разних објеката и уређаја на јавним површинама ( клупе, мобилијари, жардињере)
  • Одржавање чистоће јавних површина
  • Одлагање и одвожење смећа
  • Постављање и пражњење контејнера
  • Изливање отпадних вода на јавну површину
  • Депоновање смећа и осталог отпада на јавну површину
  • Уређење и одржавање јавних зелених површина
  • Услови, место и начин држања домаћих животиња
  • Одржавање објеката и инсталација јавне расвете
  • Поштовање кућног реда у стамбеним зградама
  • Коришћење заједничких просторија у складу са наменом
  • Коришћење ТВ, радио уређаја са звуком до собне јачине
  • Уклањање шибља и растиња дуж некатегорисаних путева
  • Постављање тезги, расхладних витрина и конзерватора за сладолед на јавној површини
  • Постављање башта угоститељских објеката на јавној површини
  • Постављање привремених објеката на јавној површини ( киоски, мали монтажни објекти)
  • Узнемиравање грађана емитовањем музике из угоститељских објеката
  • Нелегално прикључење на водоводну и канализациону мрежу
  • Ненаменско трошење воде
  • Редовно пражњење септичких јама и забрана изливања
  • Нелегално прикључење на топловодну мрежу
  • Постављање средстава за оглашавање у складу са одобрењем

Одељење за инспекцијске послове
Грађевинска инспекција
ул. Карађорђева бр. 6
Телефон за информације: 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879

Грађевинска инспекција Управе Градске општине Обреновац врши инспекцијски надзор над изградњом објеката за које одобрење за изградњу издаје Одељење за урбанизам и комунално грађевинске послове Управе Градске општине Обреновац.

Надлежности грађевинске инспекције:

  • вршење инспекцијског надзора на објектима који се граде или су изграђени са или без одобрења за градњу
  • вођење управног  поступка за рушење објеката који се граде супротно законским одредбама
  • води управне поступке за одступање од одобрене техничке документације, и налаже усаглашавањеса главним пројектом
  • врши инспекцијски надзор над коришћењем изграђених објеката и, у зависности од уочених неправилности, доноси одређене законске мере
  • налаже прибављање решења о дозволи употребе објекта у року који прописује Закон

Сходно одредбама Статута града Београда ове надлежности се примењују за објекте површине до 800 м2 бруто по ЈУС.

Одељење за урбанизам и комунално-грађевинске послове 
Градска општина Обреновац, ул. Карађорђева бр. 6,

тел. 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879

Одсек за урбанизам
Градска општина Обреновац, ул. Карађорђева бр. 6, први спрат, канцеларија бр. 3,

други спрат, канцеларија бр. 12
тел. 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879

Одсек за спровођење поступка обједињене процедуре

Градска општина Обреновац, ул. Карађорђева бр. 6, први спрат, канцеларије бр. 1,2,4 ,5 и 12
тел. 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879

Одсек за комуналне послове и легализацију
Градска општина Обреновац, ул. Карађорђева бр. 6, први спрат, канцеларије бр. 11,12, 13 и 14,

други спрат канцеларије бр. 5, 7 и 8
тел. 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879

Одељење има три одсека и то Одсек за урбанизам, Одсек за спровођење поступка обједињене процедуре и Одсек за комуналне послове и легализацију.

Одељење обавља послове из области урбанизма, грађевинске, стамбене и комуналне области и послове надзора над радом јавних предузећа.

Одељење за урбанизам и комунално грађевинске врши следеће послове: у области урбанизма и грађевинској области: даје предлог стручног мишљења на нацрт просторног и урбанистичких планова које доноси Град за подручје градске општине и може да предлаже измену постојећих и доношење нових урбанистичких планова за које је надлежан Град; врши послове у вези са припремом, доношењем, евидентирањем и чувањем планова детаљне регулације за подручје градске општине; разматра иницијативе за израду планова детаљне регулације и припрема одлуку о изради истих, врши стручну контролу нацрта и предлога ових планских докумената, обавља стручне послове за потребе Комисије за планове градске општине; издаје информацију о локацији,  издаје локацијске услове за објекте за које издаје грађевинску дозволу, спроводи поступак контроле и потврђивања урбанистичког пројекта и пројекта парцелације и препарцелације за подручје градске општине; припрема планове за постављање мањих монтажних објеката привременог карактера на јавним и другим површинама (киосци),  припрема планове за постављање привремених покретних објеката (тезге, конзерватори и други покретни објекти) по претходно прибављеној сагласности организационих јединица Градске управе надлежних за послове урбанизма и саобраћаја, односно друге надлежне организације у складу са прописом Града; издаје решења за постављање наведених објеката, као и решења за постављање баште угоститељског објекта, дечијих игралишта и осталог мобилијара, изадаје решења о заузећу јавне површина за потребе одржавања различитих манифестација, даје извештаје о намени парцела; у првом степену доноси решења о грађевинској дозволи и друга акта за изградњу и реконструкцију објеката до 5000 м2 бруто развијене грађевинске површине и претварању заједничких просторија у стамбени, односно у пословни простор; издаје грађевинску дозволу за изградњу и реконструкцију саобраћајница и објеката линијске односно комуналне инфраструктуре на свом подручју; одобрава извођење радова на инвестиционом одржавању објеката и уклањању препрека за особе са инвалидитетом; адаптацију; санацију и промену намене објеката без извођења грађевинских радова; одобрава изградњу помоћних објеката и других објеката до 5000 м2 бруто развијене грађевинске површине; доноси решење о уклањању објекта и о дозволи за уклањање објекта за који утврди да је услед дотрајалости или већих оштећења угрожена његова стаблност и да представља непосредну опасност за  живот и здравље људи, за суседне објекте и за безбедност саобраћаја; издаје употребну дозволу за објекте за које издаје грађевинску дозволу; издаје потврду о структури објеката; издаје потврду о усклађености изграђених темеља и конструктивних елемената са главним пројектом за објекте за које издаје грађевинску дозволу.

Решава по поднетим захтевима за легализацију-озакоњење објеката и спроводи поступак озакоњења   објеката до 3000 м2 бруто развијене грађевинске површине.

У поступку издавања аката из става 1. и 2. овог члана спроводи обједињену процедуру, прибавља услове за пројектовање односно прикључење објеката на инфраструктурну мрежу, прибавља исправе и друга документа која издају имаоци јавних облашћења, а услов су за изградњу објеката, односно за издавање локацијских услова, грађевинске и употребне дозволе, као и обезбеђење услова за прикључење  на инфраструктурну мрежу и за упис права својине на изграђеном објекту, води регистар  обједињене процедуре.

У комуналној области врши послове који се односе на обављање и развој комуналних делатности чије је обављање поверено градској општини и врши надзор над обављањем истих, предлаже мере за уређење зелених површина и дечјих игралишта и услове за обављање и развој комуналне делатности јавног осветљења и обавља друге послове у складу са посебним одлукама Града, доноси решења о постављању привремених објеката на јавним и другим површинама (киосци, баште, тезге и други покретни мобилијар), решења о одобравању продајног места на којем се обавља трговина на мало ван продајног објекта, у складу са законом и актом Већа градске општине; издаје одобрења за која је прописима из области комуналног реда утврђена надлежност градске општине и спроводи прописе којима се уређује комунални ред; спроводи поступак у вези заузећа јавних и других површина, спроводи поступак исељења бесправно усељених лица у станове и заједничке просторије у стамбеним зградама, односно стамбено пословним зградама, доноси решења о постављању балон хала спортске намене.

Одељење обрађује и даје стручна мишљења на нацрте и предлоге прописа из области за које је образовано, за Скупштину и друге органе  градске општине и њихова радна тела, врши и друге послове у складу са прописима.

Одељење за имовинско-правне и стамбене послове
Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, II спрат, канцеларија бр.49
тел. 011/8726-454, 8726-400 лок. 454

Одсек за имовинско правне послове
Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, II спрат, канцеларије бр.45 и 44
тел. 011/8726-413, 8726-400 лок. 413, 011/8726-498

Одсек за стамбене послове и враћање непокретности
Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, II спрат, канцеларија бр.49
тел. 8726-454, 8726-400 лок. 454

Одељење за имовинско правне и стамбене послове обавља следеће послове:

  • Вршење управно-правних послова који се односе на експропријацију неизграђеног грађевинског земљишта и објеката и административни пренос,
  • Вођење поступака по захтевима странака за поништај решења о експропријацији и администртивном преносу,
  • Управно-правни послови у поновним поступцима враћања земљишта које је прешло у друштвену својину по основу ПЗФ-а, обављање стручних и администртивних послова за Комисију за вођење поступка и доношење решења по захтевима за враћање земљишта које је прешло у друштвену својину по основу ПЗФ-а и конфискацијом због неизвршених обавеза из обавезног откупа пољопривредних производа,
  • На основу акта градоначелника у име и за рачун Града, обавља стручне и административне послове за Комисију за грађевинско земљиште ГО Обреновац, који се односе на поступке отуђења грађевинског земљишта ради изградње објеката до и преко 800 м2   
  • Спровођење поступака споразумног одређивања накнаде након правоснажности Решења о експропријацији непокретности,
  • Вођење поступака по раније утврђеним надлежностима у поступцима утврђивања права коришћења на неизграђеном градском грађевинском земљишту у државној својини и раније започетих поступака за поништај решења о изузимању,
  • Израда и закључивање анекса Уговора о откупу,
  • Прикупљање архивске документације у вези са реституцијом,
  • Издавање потврда и уверења о чињеницама о којима орган води службену евиденцију,
  • Вођење управног поступка ради израде решења за доделу државне помоћи лицима чији су објекти оштећени и порушени у поплави,
  • Регистрација стамбених заједница,
  • Праћење прописа из своје надлежности,
  • Обавља и друге стручне послове  у складу са Законом, Статутом градске општине и Града и актима органа Градске општине,
  • даје стручно мишљење или припрема нацрт  Одлуке из имовинско правне и стамбене области које доносе Скупштина градске општине.

Матичне књиге

Упис чињенице рођења, смрти и венчања насталих у иностранству у домаће матичне књиге врши увек матичар било да је документација достављена службено или од стране странке без доношења решења чак и ако се ради о црквеном обрасцу и то на следећи начин.

Упис у домаће књиге врши се по пребивалишту родитеља за дете рођено у иностранству, односно по пребивалишту лица које је закључило брак, односно преминуло у иностранству.
  • извод из матичне књиге рођених мора бит на интернационалном обрасцу (или по Бечкој или по Париској конвенцији) уколико долази из земље која је једна од потписница једне од ових конвенција
  • ако извод није на интернационалном обрасцу већ на обрасцу земље порекла обавезно мора да садржи “апостилле”
  • ако нема “апостилле” онда мора да буде верификован од стране државних органа земље порекла па затим оверен у нашој амбасади или конзулату земље порекла (пуна легализација)
  • ако је странка овде а нема могућности да легализује јавну исправу онда је треба упутити на оверу (потврду потписа, верификацију потписа и сл.) у амбасаду земље у Београду, а затим на оверу или надоверу у Савезно министарство за иностране послове.

Место решавања предмета:  Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74шалтер матичне службе у приземљу
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

За упис у матичну књигу умрлих од докумената је потребно

  • потврде о смрти издате од надлежне здравствене установе
  • лична карта умрлог и лична карта странке која пријављује
  • извод рођених, венчаних и уверење о држављанству за умрлог
  • упис у матичну књигу умрлих уписује се у месту где је наступила смрт

Место решавања предмета:  Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74шалтер матичне службе у приземљу
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

За упис у матичну књигу рођених је потребно:

  • потврда здравствене установе о рођењу детета
  • извод из матичне књиге венчаних (не старији од 6 месеци)
  • уверење о држављанству (не старији од 6 месеци)
  • извод из матичне књиге рођених за оба родитеља уколико нису венчани (не старији од 6 месеци)
  • записник о признавању очинства уколико родитељи нису венчани
  • важеће личне карте

Место решавања предмета:  Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74шалтер матичне службе у приземљу
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

ЗА ДОНОШЕЊЕ РЕШЕЊА О НАКНАДНОМ УПИСУ ЧИЊЕНИЦЕ СМРТИ (ако смрт није пријављена у року од 30 дана)

  •  потврда о смрти од здравствене организације
  •  извод из матичне књиге рођених
  •  извод из матичне књиге венчаних (за лице у браку)
  •  уверење матичне службе да чињеница смрти није уписана у законском року,
  •  фотокопија личне карте
  • административна такса 500 динара

Место решавања предмета: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74канцеларија бр. 5
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8721-862

Потребна документација:
– Захтев за издавање уверења о држављанству
– Доказ о плаћеној такси

Место набавке обрасца захтева:
 Инфо пулт или преузмите овде

Републичка административна такса:

Напомена:
Републичка административна такса за извод из матичне књиге умрлих на међународном обрасцу износи  740 динара.

Место предаје документације: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74на шалтеру матичара у приземљу

Место решавања предмета: изводи се издају одмах по предаји захтева

Радно време са странкама:  радним даном од 07.30 до 15.30 часова

Телефон за информације: 8721-077 и 8726-430

Напомена:

Извод се издаје за лица уписана у матичним књигама општине Обреновац и осталим градским општинама Града Београда уколико су подаци унети у електронску евиденцију.


Извод можете да поручите и на следеће начине:

– на телефон 8721-077 – радним даном од 07.30 до 15.30 часова

Потребна документација:

  • Захтев за издавање извода из матичне књиге рођених
  • Доказ о плаћеној такси

Место набавке обрасца захтева: Инфо пулт или преузмите овде.

Републичка административна такса (за домаћи извод):

Напомена:
Републичка административна такса за извод из матичне књиге рођених на међународном обрасцу износи 740 динара.

Административна такса се не плаћа за следеће намене:
– За упис у школу и факултет
– За потребе војне евиденције
– За заснивање радног односа
– За остваривање права из социјалне заштите
– За остваривање права из здравствене заштите
– За остваривање права из борачко-инвалидске заштите и заштите цивилних инвалида рата

Место предаје документације: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, на шалтеру матичара у приземљу

Место решавања предмета: изводи се издају одмах по предаји захтева

Радно време са странкама:  радним даном од 07.30 до 15.30 часова

Телефон за информације: 8721-077 и 8726-430

Напомена:

Извод се издаје за лица уписана у матичним књигама општине Обреновац и осталим градским општинама Града Београда уколико су подаци унети у електронску евиденцију.

Извод можете да поручите и на следеће начине:
– на телефон 8721-077 – радним даном од 07.30 до 15.30 часова

Потребна документација:

  • Захтев за издавање извода из матичне књиге венчаних
  • Доказ о плаћеној такси

Место набавке обрасца захтева: Инфо пулт или преузмите овде

Републичка административна такса (за домаћи извод):

Напомена:
Републичка административна такса за извод из матичне књиге венчаних на међународном обрасцу износи  740 динара.

Место предаје документације: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74на шалтеру матичара у приземљу

Место решавања предмета: изводи се издају одмах по предаји захтева

Радно време са странкама:  радним даном од 07.30 до 15.30 часова

Телефон за информације: 8721-077 и 8726-430

Напомена:

Извод се издаје за лица уписана у матичним књигама Општине Обреновац и осталим градским општинама Града Београда уколико су подаци унети у електронску евиденцију.

Извод можете да поручите и на следеће начине:
– на телефон 8721-077 – радним даном од 07.30 до 15.30 часова

Потребна документација:

  • Захтев за издавање извода из матичне књиге венчаних
  • Доказ о плаћеној такси

Место набавке обрасца захтева: Инфо пулт или преузмите овде

Републичка административна такса (за домаћи извод):

Напомена:
Републичка административна такса за извод из матичне књиге венчаних на међународном обрасцу износи  740 динара.

Место предаје документације: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74на шалтеру матичара у приземљу

Место решавања предмета: изводи се издају одмах по предаји захтева

Радно време са странкама:  радним даном од 07.30 до 15.30 часова

Телефон за информације: 8721-077 и 8726-430

Напомена:

Извод се издаје за лица уписана у матичним књигама Општине Обреновац и осталим градским општинама Града Београда уколико су подаци унети у електронску евиденцију.

Извод можете да поручите и на следеће начине:
– на телефон 8721-077 – радним даном од 07.30 до 15.30 часова

ЗАКЉУЧЕЊЕ БРАКА – од докумената је потребно:

  • извод из матичне књиге рођених
  • уверење о држављанству
  • важећа лична карта
  • решење општинског суда за малолетно лице
  • административна такса 232,00 динара, ако је венчање у службеним просторијама
  • ако је венчање ван службених просторија, административна такса је 11.605,00 динара

ЗАКЉУЧЕЊЕ БРАКА СА СТРАНИМ ДРЖАВЉАНИНОМ

У случају да је реч о страном држављанину потребно је приложити следеће:

  • извод из матичне књиге рођених на међунарнодном обрасцу по Бечкој конвенцији
  • уверење о слободном брачном стању оверено печатом АПОСТИЛЛЕ
  • пасош на увид
  • пријава боравка издата од Полицијске управе
  • овлашћени судски тумач на венчању (уколико не зна језик)

Место решавања предмета: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74шалтер матичне службе у приземљу
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

Лична стања грађана

ЗА ПРОМЕНУ ЛИЧНОГ ИМЕНА МАЛОЛЕТНОГ ДЕТЕТА од докумената је потребно:

  •  извод из матичне књиге рођених за детe
  •  извод из матичне књиге венчаних за родитеље
  •  уверење о држављанству за дете, (оригинал)
  •  уверење о пребивалишту (за родитеље или родитеља код кога се налази дете, Градски СУП-а Љермонтова бр.12/а)
  •  пријава стана за дете (фотокопија)
  •  записник о признавању очинства
  •  писмена сагласност детета (уколико је дете старије од 10 година)
  •  захтев подносе родитељи – административна такса од 740 динара

Место решавања предмета:  Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, канцеларија бр.10
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

ЗА ПРОМЕНУ ЛИЧНОГ ИМЕНА  од докумената је потребно:

  • извод из матичне књиге рођених
  • извод из матичне књиге венчаних за лица која су у браку
  • правноснажна пресуда о разводу брака, уколико лице мења презиме по истеку рока од 60 дана по разводу брака,
  • уверење о држављанству
  • фотокопија личне карте или уверење о настањењу (издаје Полицијска управа за град Београд, Љермонтова број 12а)
  • уверење да се не води истрага (Палата правде па Општински суд)
  • уверење Пореске управе – Филијала Обреновац
  • уверење Управе јавних прихода града Београда-одељење Обреновац
  • уверење из војне евиденције (за мушкарце)
  • административна такса од 740 динара
  • промена личног имена се ради по месту пребивалишта
  • образац

Место решавања предмета: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, канцеларија бр.10
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

НАКНАДНИ УПИС ДЕТЕТА У МАТИЧНУ КЊИГУ РОђЕНИХ ПО ИСТЕКУ РОКА ОД 30. ДАНА – потребна  документа

  • захтев подносе оба родитеља са личним картама
  • извод венчаних за родитеље
  • извод из књиге рођених за родитеље (уколико родитељи нису венчани)
  • уверење о држављанству за родитеље
  • потврда од лекара уколико је рођено у здравственој установи
  • отпусна листа из болнице за мајку и дете уколико је мајка са новорођенчетом пребачено у болницу
  • изјава сведока који су присуствовали порођају (уколико је дете рођено ван здраствене установе)
  • административна такса 740 динара

Место решавања предмета: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74канцеларија бр.10
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

ИСПРАВКЕ ГРЕШКЕ И ДОПУНА ПОДАТАКА У МАТИЧНИМ КЊИГАМА – потребна документа

  • извод из матичне књиге у којој се врши исправка
  • извод из матичне књиге на основу кога се врши исправка
  • фотокопија личне карте подносиоца захтева
  • ослобођено таксе
  • образац

Место решавања предмета: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, канцеларија бр.10
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

ЗАКЉУЧЕЊЕ БРАКА ПРЕКО ПУНОМОЋНИКА – потребна документа

  • оверено специјално пуномоћје (са потпуним подацима даваоца пуномоћја, лица коме се даје пуномоћје и женика односно невесте)
  • изводи из матичне књиге рођених за женика и невесту
  • уверења о држављанству
  • административна такса 740 динара

Место решавања предмета:  Градска општина Обреновац, ул. Вука Караџића бр.74, канцеларија бр.10
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-430

Борачко-инвалидска заштита

Захтеви – борачко-инвалидска заштита

Одељење за општу управу 
Одсек за борачко-инвалидску заштиту 

Канцеларије Одсека за борачко-инвалидску заштиту налазе се у Обреновцу, улица Вука Караџића број 74.

Одсек за борачко инвалидску заштиту

Место решавања предмета (правна служба): соба број 8
Место предаје захтева: писарница Управе градске општине, ул. Вука Караџића бр.74, приземље
Телефон за информације: 011 8726-475

Радно време са странкама: сваког радног дана од 10-13 часова.

Избегла, прогнана и расељена лица

Одељење за општу управу 

Одсек за послове избеглица, прогнана, интерно расељена лица и миграције

Место решавања захтева: у Обреновцу – ул. Вука Караџића 74, соба бр.7
Место предаје документације: писарница Управе градске општине, ул. Вука Караџића бр.74, приземље
Радно време са странкама: од 7:30-15:30 часова
Телефон за информације:011 8726-442

Преузмите захтев

Остваривање права на слободан приступ информацијама од јавног значаја и заштиту података о личности

Информације од јавног значаја

Остваривање права на слободан приступ информацијама од јавног значаја регулисано је Законом о слободном приступу информацијама од јавног значаја („Службени гласник РС”, број 120/04, 54/07 и 104/09, 36/10, 105/21)

Тражилац подноси писмени захтев органу власти за остваривање права на приступ информацијама од јавног значаја. Захтев мора садржати назив органа власти, име, презиме и адресу тражиоца, као и што прецизнији опис информације која се тражи. Захтев може садржати и друге податке који олакшавају проналажење тражене информације. Тражилац не мора навести разлоге за захтев. Ако захтев није уредан, овлашћено лице органа власти дужно је да, без надокнаде, поучи тражиоца како да те недостатке отклони, односно да достави тражиоцу упутство о допуни. Ако тражилац не отклони недостатке у одређеном року, односно у року од 15 дана од пријема упутства о допуни, а недостаци су такви да се по захтеву не може поступати, орган власти донеће закључак о одбацивању захтева као неуредног.

Приступ информацијама орган власти дужан је да омогући и на основу усменог захтева тражиоца који се саопштава у записник, при чему се такава захтев уноси у посебну евиденцију и примењују се рокови као да је захтев поднет писмено. Орган власти може прописати образац за поднношење захтева, али мора размотрити и захтев који није сачињен на том обрасцу.

Орган власти дужан је да без одлагања, а најкасније у року од 15 дана од дана пријема захтева, тражица обавести о поседовању информације, стави му на увид документ који садржи тражену информацију, односно изда му или упути копију тог документа. Копија документа је упућена тражиоцу даном напуштања писарнице органа власти од кога је информација тражена. Ако орган влати на захтев не одговори у року, тражилац може уложити жалбу Поверенику, осим у случајевима утврђеним Законом. Орган власти ће заједно са обавештењем о томе да ће тражиоцу ставити на увид документ који садржи тражену информацију, односно изда му копију тог документа, саопштити тражиоцу време, место и начин на који ће му информација бити стављена на увид, износ нужних трошкова израде копије документа, а у случају да не располаже техничким средствима за израду копије, упознаће тражиоца са могућношћу да употребном своје опреме изради копију.

Увид у документ који садржи тражену информацију врши се у службеним просторијама органа власти. Тражилац може из оправданих разлога тражити да увид у документ који садржи тражену информацију изврши у друго време од времена које му је одредио орган од кога је информација тражена. Лицу које није у стању да без пратиоца изврши увид у документ који садржи тражену информацију, омогућиће се да то учини уз помоћ пратиоца. Ако удовољи захтеву, орган власти неће издати посебно решење, него ће о томе сачинити службену белешку.

Ако орган власти одбије да у целини или делимично обавести тражиоца о поседовању информације, да му стави на увид документ који садржи тражену информацију, да му изда, односно упути копију тог документа, дужан је да без одлагања, а најкасније у року од 15 дана од пријема захтева, донесе решење о одбијању захтева и да то решење писмено образложи, као и да у решењу упути тражиоца на правна средства која може изјавити против таквог решења.

Увид у документ који садржи тражену информацију је бесплатан. Копија документа који садржи тражену информацију издаје се уз обавезу тражиоца да плати накнаду нужних трошкова израде те копије, а у случају упућивања и трошкове упућивања. Увид у документ који садржи тражену информацију врши се употребом опреме којом располаже орган власти, осим када тражилац захтева да увид изврши употребом сопствене опреме. Орган власти издаје копију документа (фотокопију, аудио копију, видео копију, дигиталну копију и сл.) који садржи тражену информацију у облику у којем се информација налази, а када је то могуће, у облику у ком је тражена. Ако орган власти не располаже техничким могућностима за израду копије документа, израдиће копију документа у другом облику.

Када орган власти не поседује документ који садржи тражену информацију, проследиће захтев Поверенику и обавестиће Повереника и тражиоца о томе у чијем се поседу, по његовом знању, документ налази. По пријему захтева Повереник проверава да ли се документ који садржи тражену информацију на коју се захтев односи налази у поседу органа власти који му је проследио захтев. Ако утврди да се документ не налази у поседу органа власти који му је проследио захтев тражиоца, Повереник ће доставити захтев органу власти који тај документ поседује, осим ако је тражилац одредио другачије, и о томе ће обавестити тражиоца или ће тражиоца упутити на орган власти у чијем поседу се налази тражена информација. Начин поступања одредиће Повереник у зависности од тога на који ће се начин ефикасније остварити права на приступ информацијама од јавног значаја. Ако Повереник достави захтев органу власти, рок почиње да тече од дана достављања.
На поступак пред органом власти примењују се одредбе Закона којим се уређује општи управни поступак, а које се односе на решавање првостепеног органа.

Место решавања предмета: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, приземље, канцеларија бр. 15
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-426
е-маил  slavica.lainovic@obrenovac.org.rs

Захтев за приступ информацији од јавног значаја

Место решавања предмета: Градска општина Обреноваац, ул. Вука Караџића бр.74, први спрат, канцеларија бр. 21
Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30
Телефон за информације: 011 8726-467
е-маил: milica.lekovic@obrenovac.org.rs

Бирачки списак

Упис у бирачки списак

  • захтев
  • лична карта
  • ослобођено плаћања таксе

Брисање из бирачког списка

  • захтев
  • извод из матичне књиге умрлих
  • одјава пребивалишта
  • решење о отпусту из држављанства
  • решење о лишавању пословне способности
  • ослобођено плаћања таксе

Измена у бирачком списку

  • захтев
  • лична карта
  • ослобођено од плаћања таксе

Место решавања предмета: Градска општина Обреновац, ул. Вука Караџића бр.74, други спрат, канцеларија бр.50

Захтев за упис, брисање, допуну или измену у бирачком списку
Захтев за издавање уверења/потврде из бирачког списка

Остало

За издавање уверења о просечном месечном приходу по члану породице за студенте/ученике за кредите/домове потребна је следећа документација:

  • Образац за уверење који се налази у брошури министарства или се добија у дому
  • Оверена изјава о броју чланова породице (изјава се оверава код јавних бележника, потребна су два пунолетна сведока)

Нотари у Обреновцу:
Жарко Синђелић
ул. Вука Караџића 101д
телефон: 8724610, 8721192

Невенка Стејанић
ул. Тамнавска 1г, Бело Поље
телефон: 8727425

  • Докази о примањима за сваког члана породице који је наведен у изјави:

За ученике који конкуришу за пријем ученика у дом потребно је доставити доказ о примањима за период 01.01. до 31.03. текуће године

За студенте који конкуришу за пријем студената у установе за смештај и исхрану студената потребно је доставити доказ о примањима за период 01.01. до 30.06. текуће године

– за запослене – потврда о просечном нето личном дохотку из радне организације (за период у зависности у које сврхе се узима уверење);
– чекови о пријему пензије за 
пензионере (за период у зависности у које сврхе се узима уверење);
– уверење Националне службе за запошљавање за 
незапослене (уколико особа није на евиденцији НСЗ-а потребно је да у изјави о броју чланова породице поред имена напише следеће – није запослена и нема прихода);
– уверење о 
катастарском приходу (уверење се вади у РГЗ-у, Служба за катастар непокретности Обреновац, ул. Војводе Мишића 192);
– за осталу 
децу потврда о школовању/студирању (или фотокопија ђачке или здравствене књижице).

Месечна примања по члану домаћинства израчунавају се тако што се укупна месечна примања свих чланова домаћинства деле са бројем чланова домаћинства.

УВЕРЕЊА О ПРОСЕЧНОМ ПРИХОДУ ПО ЧЛАНУ ПОРОДИЦЕ СЕ ДОБИЈАЈУ У ОДЕЉЕЊУ ЗА ПРИВРЕДУ И РАЗВОЈ, ЗГРАДА „ПОСАВИНЕ“ НА ГРАДСКОМ ТРГУ, ДРУГИ СПРАТ, КАНЦЕЛАРИЈА БРОЈ 3, СВАКОГ РАДНОГ ДАНА ОД 7:30 – 10.00 ЧАСОВА

КОНТАКТ ТЕЛЕФОН: 8728 038

Макензијева 31, централа: 2453-142
е-маил: komunalna.policija@beograd.gov.rs
Начелник: Горјана Обреновић
тел. 2430-102
факс: 2450-170
Заменик начелника: 2430-102

Оперативни центар (00-24): 2453-158, 2453-159, 2432-482
Помоћник начелника Комуналне полиције: 2435-111
Шеф подручно организационе јединице града Београда: 2437-371
Одељење стручно-оперативних послова: 3444-229, факс: 2450-170
Одељење за нормативно-правне послове: 2457-755, факс: 3836-980
Одељење за заједничке послове: 3444-051, факс: 3442-196
Одељење за студијско-аналитичке послове: 2433-260, факс: 3448-464
Сарадник за односе са јавношћу: 2435-248, факс: 2450-170

Комунална полиција обавља послове који се односе на:

– непосредно одржавање комуналног и другог законом уређеног реда од значаја за комуналну делатност, на месту одржавања реда, спречавањем нарушвања, односно, успостављањем нарушеног комуналног реда, а нарочито:

  • спречавање ометања у вршењу комуналних делатности и заштита комуналних објеката од прљања, оштећивања и уништавања;
  • заштита површина јавних намена од бесправног заузећа и оштећивања (остављањем возила, ствари и других предмета, запрека за возила, постављањем привремених монтажних објеката и слично);
  • сузбијање нелегалне продаје и вршења других делатности на површинама јавне намене и другим јавним местима;
  • спречавање радњи којима се нарушава опште уређење Града (прљање и оштећивање фасада и других објеката, као и споменика и скулптуралних дела; исписивање графита; лепљење плаката и постављање средстава за оглашавање на јавним и другим површинама; прљање и оштећивање градског мобилијара; остављање грађевинског шута и другог отпада на површинама јавне намене; изливање отпадних вода и друге нечистоће на површине јавне намене, као и вршење других радњи којима се нарушава уредност и чистоћа Града, као и контрола извршавања прописаних обавеза у погледу одржавања објеката и простора у чистом и уредном стању;
  • контрола уклањања снега и леда;
  • спречавање просјачења и употребе запаљивих и експлозивних средстава на јавним местима (петарде и слично);
  • откривање и у границама овлашћења, спречавање бесправне изградње објеката и контрола спољног обезбеђивања и обележавања градилишта одговарајућом таблом;
  • контрола одржавања комуналне зоохигијене и начина држања и извођења кућних љубимаца;
  • обезбеђивање поштовања кућног реда у стамбеним зградама;
  • одржавање реда на воденом простору (заштита вода, коришћење места за постављање пловних објеката и др.) и обалама река;
  • обезбеђивање услова за несметано спровођење мера за заштиту од пожара (слободан приступ објекту, противпожарном путу и степеницама и др.);
  • обезбеђивање поштовања радног времена угоститељских и других објеката чијим се радом може угрозити мир и спокојство грађана;
  • контрола употребе симбола и имена Града.

– остварирање надзора у јавном градском, приградском и другом локалном саобраћају, у складу са законом и прописима Града, који се односи нарочито на:

  • јавни линијски и ванлинијски превоз путника (несметано одвијање линијског превоза путника, пријем и искрцавање путника у јавном линијском и ванлинијском превозу путника на стајалиштима која су за то одређена и др.);
  • ауто-такси превоз ( откривање нелегалног такси превоза, коришћење такси стајалишта у складу са прописом и хоризонталном и вертикалном сигнализацијом, спречавање паркирања такси возила ван такси стајалишта, уредност и чистоћа такси возила и др.);
  • јавни ванлинијски превоз робе и превоз за сопствене потребе;
  • речни линијски превоз;
  • паркирање (спречавање паркирања на местима на којима се омета коришћење пута и одвијање саобраћаја, контрола коришћења паркиралишта у складу са прописом и сигнализацијом, паркирање на резервисаним паркинг местима и сл.).

– заштиту животне средине, а нарочито у области: заштите од буке, заштите ваздуха од загађивања, заштите природе и заштићених подручја која проглашава надлежни орган града, контроле природе и заштићених подручја која проглашава надлежни орган града, контроле над скупљањем, транспортом, складиштењем, третманом и одлагањем комуналног, инертног и неопасног отпада и др;
– заштиту општинских и некагорисаних путева, улица и државних путева из надлежности Града и припадајућих путних објеката од непрописног заузећа и оштећивања, односно сваког чињења којим се оштећује или би се могао оштетити пут или ометати одвијање саобраћаја на путу, као и заштита бициклистичких и пешачких стаза, саобраћајница у насељу, саобраћајних ознака и сигнализације;
– заштиту културних добара и других јавних објеката од значаја за Град и градску општину;
– вршење контроле над применом закона и других прописа и општих аката, као и других послова из надлежности Града и градске општине;
– подршку спровођења прописа којима се обезбеђује несметано одвијање живота у Граду, очување градских добара и извршавање других задатака из надлежности Града;
– пружање помоћи надлежним органима Града, односно градске општине, предузећима, организацијама и установама у спровођењу њихових извршних одлука (асистенција);
– предузимање хитних мера заштите животне средине, заштите људи и имовине од елементарних и других непогода, заштите од пожара и друге заштите из надлежности Града и
– учествовање у вршењу спасилачке функције и пружање помоћи другим органима, правним и физичким лицима на отклањању последица елементарних и других непогода.

Материјално обезбеђење породице док се кадровац налази на одслужењу војног рока, а једини је издржавао породицу, по захтеву странке потребно:

  • потписан захтев странке у слободној форми
  • уверење из Војног oдсека
  • уверење из матичне књиге рођених
  • уверење из Центра за Катастар непокретности Београд – одељење у Обреновцу
  • уверење Националне службе за запошљавању
  • изјава са два сведока да је кадровац живео у заједничком домаћинству са носицима материјалног обезбеђења као и да исти немају примања по било ком основу

Управи ГО Обреновац, по захтаву странке или по службеној дужности за НН лица или лица која живе сама, без прихода и ужег члана породице који је у обавези да га издржава.

Потребно:
  • потписан захтев странке
  • фотокопија извода из матичне службе умрлих
  • оригинал рачун
  • фотокопија личне карте,здравствене књижице
  • изјава са два сведока или председника Месне заједнице да је преминули живео ,сам или са члановима домаћинства који немају примања или су у тешкој материјалној ситуацији

По захтеву странке потребно:

  • захтев лица које је сносило трошкове сахране у слободној форми
  • фотокопија извода из матичне књиге умрлих
  • оригинал рачун
  • фотокопије избегличке легитимације или лична карта подносиоца захтева
  • фотокопија избегличке легитимације или личне карте најближих сродника покојника
  • изјава са два сведока да преминули-а као и чланови његовог породичног домаћинства нису имали примања

Напомена: Потребно је вратити оригинал избегличке или прогнаничке легитимације из разлога поништења.

Одељење за урбанизам и комунално-грађевинске послове

ЕКСХУМАЦИЈА-ПРЕНОС ПОСМРТНИХ ОСТАТАКА

  • захтев
  • доказ Управе гробља да је покојник сахрањен
  • доказ да је обезбеђено гробно место за пренос посмртних остатака
  • извод из матичне књиге умрлих
  • потврда о смрти или отпусна листа из болнице или обдукциони записник
  • ако има више власника гробног места сагласност свих корисника

Место решавања предмета: Градска општина Обреновац, ул. Карађорђева бр. 6, први спрат канцеларија 14, други спрат канцеларија 7

Радно време са странкама: радним даном 07.30-15.30