Odsek za pravnu pomoć pruža pravnu pomoć građanima davanjem usmenih pravnih saveta i sastavljanjem podnesaka ( tužbi, žalbi, zahteva, predloga, molbi, prigovora, podnesaka i drugog pravnog sredstva).
Naknada iznosi 30% od advokatske tarife.
Bez naknade, pravna pomoć se pruža nezaposlenim licima, licima koja primaju stalnu novčanu pomoć, ostvaruju minimalnu zaradu i penziju, ostvaruju pravo na zakonsko izdržavanje, imaju svojstvo ratnog, mirnodopskog invalida, civilnih invalida rata, člana porodice civilnog invalida rata, ili civilne žrtve rata, ili su izbegla, prognana i raseljena lica.
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, kancelarija br.6 u prizemlju.
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-427
Odeljenje za inspekcijske poslove
Komunalna inspekcija
Potrebna dokumentacija:
Popunjen Zahtev za prijavu komunalnoj inspekciji
Mesto nabavke obrasca: Hol GO, u prostorijama inspekcije ili preuzmite ovde
Mesto predaje dokumentacije: Pisarnica
Telefon za informacije: 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879
Odeljenje za inspekcijske poslove
Odsek komunalne inspekcije
ul. Karađorđeva br. 6
Telefon za informacije: 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879
Komunalna inspekcija Gradske opštine Obrenovac vrši u prvom stepenu sve poslove inspekcijskog nadzora, odnosno vrši sprovođenje odluke grada, koje se odnose na komunalnu delatnost i to:
- Uređenost spoljnih delova zgrade, izloga, vitrina, klima uređaja
- Uređenje površine oko zgrada- košenje trave, orezivanje šiblja, uklanjanje građevinskog i drugog otpada
- Prodaja robe na javnim površinama
- Smeštaj robe na javnim površinama
- Kretanje, zaustavljanje i parkiranje vozila na javnim površinama
- Ostavljanje neregistrovanih i havarisanih vozila i priključnih mašina na javnim površinama
- Kontrola otvora za vodovodne, kanalizacione, toplovodne, električne, telefonske i druge instalacije
- Održavanje ograde u urednom stanju
- Uređenje površina koje su vidljive sa površine javne namene
- Uklanjanje snega i leda
- Postavljanje raznih objekata i uređaja na javnim površinama ( klupe, mobilijari, žardinjere)
- Održavanje čistoće javnih površina
- Odlaganje i odvoženje smeća
- Postavljanje i pražnjenje kontejnera
- Izlivanje otpadnih voda na javnu površinu
- Deponovanje smeća i ostalog otpada na javnu površinu
- Uređenje i održavanje javnih zelenih površina
- Uslovi, mesto i način držanja domaćih životinja
- Održavanje objekata i instalacija javne rasvete
- Poštovanje kućnog reda u stambenim zgradama
- Korišćenje zajedničkih prostorija u skladu sa namenom
- Korišćenje TV, radio uređaja sa zvukom do sobne jačine
- Uklanjanje šiblja i rastinja duž nekategorisanih puteva
- Postavljanje tezgi, rashladnih vitrina i konzervatora za sladoled na javnoj površini
- Postavljanje bašta ugostiteljskih objekata na javnoj površini
- Postavljanje privremenih objekata na javnoj površini ( kioski, mali montažni objekti)
- Uznemiravanje građana emitovanjem muzike iz ugostiteljskih objekata
- Nelegalno priključenje na vodovodnu i kanalizacionu mrežu
- Nenamensko trošenje vode
- Redovno pražnjenje septičkih jama i zabrana izlivanja
- Nelegalno priključenje na toplovodnu mrežu
- Postavljanje sredstava za oglašavanje u skladu sa odobrenjem
Odeljenje za inspekcijske poslove
Građevinska inspekcija
ul. Karađorđeva br. 6
Telefon za informacije: 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879
Građevinska inspekcija Uprave Gradske opštine Obrenovac vrši inspekcijski nadzor nad izgradnjom objekata za koje odobrenje za izgradnju izdaje Odeljenje za urbanizam i komunalno građevinske poslove Uprave Gradske opštine Obrenovac.
Nadležnosti građevinske inspekcije:
- vršenje inspekcijskog nadzora na objektima koji se grade ili su izgrađeni sa ili bez odobrenja za gradnju
- vođenje upravnog postupka za rušenje objekata koji se grade suprotno zakonskim odredbama
- vodi upravne postupke za odstupanje od odobrene tehničke dokumentacije, i nalaže usaglašavanjesa glavnim projektom
- vrši inspekcijski nadzor nad korišćenjem izgrađenih objekata i, u zavisnosti od uočenih nepravilnosti, donosi određene zakonske mere
- nalaže pribavljanje rešenja o dozvoli upotrebe objekta u roku koji propisuje Zakon
Shodno odredbama Statuta grada Beograda ove nadležnosti se primenjuju za objekte površine do 800 m2 bruto po JUS.
Odeljenje za urbanizam i komunalno-građevinske poslove
Gradska opština Obrenovac, ul. Karađorđeva br. 6,
tel. 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879
Odsek za urbanizam
Gradska opština Obrenovac, ul. Karađorđeva br. 6, prvi sprat, kancelarija br. 3,
drugi sprat, kancelarija br. 12
tel. 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879
Odsek za sprovođenje postupka objedinjene procedure
Gradska opština Obrenovac, ul. Karađorđeva br. 6, prvi sprat, kancelarije br. 1,2,4 ,5 i 12
tel. 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879
Odsek za komunalne poslove i legalizaciju
Gradska opština Obrenovac, ul. Karađorđeva br. 6, prvi sprat, kancelarije br. 11,12, 13 i 14,
drugi sprat kancelarije br. 5, 7 i 8
tel. 011/8722-284, 011/8721-588, 011/8721-997, 011/8723-205, 011/8721-879
Odeljenje ima tri odseka i to Odsek za urbanizam, Odsek za sprovođenje postupka objedinjene procedure i Odsek za komunalne poslove i legalizaciju.
Odeljenje obavlja poslove iz oblasti urbanizma, građevinske, stambene i komunalne oblasti i poslove nadzora nad radom javnih preduzeća.
Odeljenje za urbanizam i komunalno građevinske vrši sledeće poslove: u oblasti urbanizma i građevinskoj oblasti: daje predlog stručnog mišljenja na nacrt prostornog i urbanističkih planova koje donosi Grad za područje gradske opštine i može da predlaže izmenu postojećih i donošenje novih urbanističkih planova za koje je nadležan Grad; vrši poslove u vezi sa pripremom, donošenjem, evidentiranjem i čuvanjem planova detaljne regulacije za područje gradske opštine; razmatra inicijative za izradu planova detaljne regulacije i priprema odluku o izradi istih, vrši stručnu kontrolu nacrta i predloga ovih planskih dokumenata, obavlja stručne poslove za potrebe Komisije za planove gradske opštine; izdaje informaciju o lokaciji, izdaje lokacijske uslove za objekte za koje izdaje građevinsku dozvolu, sprovodi postupak kontrole i potvrđivanja urbanističkog projekta i projekta parcelacije i preparcelacije za područje gradske opštine; priprema planove za postavljanje manjih montažnih objekata privremenog karaktera na javnim i drugim površinama (kiosci), priprema planove za postavljanje privremenih pokretnih objekata (tezge, konzervatori i drugi pokretni objekti) po prethodno pribavljenoj saglasnosti organizacionih jedinica Gradske uprave nadležnih za poslove urbanizma i saobraćaja, odnosno druge nadležne organizacije u skladu sa propisom Grada; izdaje rešenja za postavljanje navedenih objekata, kao i rešenja za postavljanje bašte ugostiteljskog objekta, dečijih igrališta i ostalog mobilijara, izadaje rešenja o zauzeću javne površina za potrebe održavanja različitih manifestacija, daje izveštaje o nameni parcela; u prvom stepenu donosi rešenja o građevinskoj dozvoli i druga akta za izgradnju i rekonstrukciju objekata do 5000 m2 bruto razvijene građevinske površine i pretvaranju zajedničkih prostorija u stambeni, odnosno u poslovni prostor; izdaje građevinsku dozvolu za izgradnju i rekonstrukciju saobraćajnica i objekata linijske odnosno komunalne infrastrukture na svom području; odobrava izvođenje radova na investicionom održavanju objekata i uklanjanju prepreka za osobe sa invaliditetom; adaptaciju; sanaciju i promenu namene objekata bez izvođenja građevinskih radova; odobrava izgradnju pomoćnih objekata i drugih objekata do 5000 m2 bruto razvijene građevinske površine; donosi rešenje o uklanjanju objekta i o dozvoli za uklanjanje objekta za koji utvrdi da je usled dotrajalosti ili većih oštećenja ugrožena njegova stablnost i da predstavlja neposrednu opasnost za život i zdravlje ljudi, za susedne objekte i za bezbednost saobraćaja; izdaje upotrebnu dozvolu za objekte za koje izdaje građevinsku dozvolu; izdaje potvrdu o strukturi objekata; izdaje potvrdu o usklađenosti izgrađenih temelja i konstruktivnih elemenata sa glavnim projektom za objekte za koje izdaje građevinsku dozvolu.
Rešava po podnetim zahtevima za legalizaciju-ozakonjenje objekata i sprovodi postupak ozakonjenja objekata do 3000 m2 bruto razvijene građevinske površine.
U postupku izdavanja akata iz stava 1. i 2. ovog člana sprovodi objedinjenu proceduru, pribavlja uslove za projektovanje odnosno priključenje objekata na infrastrukturnu mrežu, pribavlja isprave i druga dokumenta koja izdaju imaoci javnih oblašćenja, a uslov su za izgradnju objekata, odnosno za izdavanje lokacijskih uslova, građevinske i upotrebne dozvole, kao i obezbeđenje uslova za priključenje na infrastrukturnu mrežu i za upis prava svojine na izgrađenom objektu, vodi registar objedinjene procedure.
U komunalnoj oblasti vrši poslove koji se odnose na obavljanje i razvoj komunalnih delatnosti čije je obavljanje povereno gradskoj opštini i vrši nadzor nad obavljanjem istih, predlaže mere za uređenje zelenih površina i dečjih igrališta i uslove za obavljanje i razvoj komunalne delatnosti javnog osvetljenja i obavlja druge poslove u skladu sa posebnim odlukama Grada, donosi rešenja o postavljanju privremenih objekata na javnim i drugim površinama (kiosci, bašte, tezge i drugi pokretni mobilijar), rešenja o odobravanju prodajnog mesta na kojem se obavlja trgovina na malo van prodajnog objekta, u skladu sa zakonom i aktom Veća gradske opštine; izdaje odobrenja za koja je propisima iz oblasti komunalnog reda utvrđena nadležnost gradske opštine i sprovodi propise kojima se uređuje komunalni red; sprovodi postupak u vezi zauzeća javnih i drugih površina, sprovodi postupak iseljenja bespravno useljenih lica u stanove i zajedničke prostorije u stambenim zgradama, odnosno stambeno poslovnim zgradama, donosi rešenja o postavljanju balon hala sportske namene.
Odeljenje obrađuje i daje stručna mišljenja na nacrte i predloge propisa iz oblasti za koje je obrazovano, za Skupštinu i druge organe gradske opštine i njihova radna tela, vrši i druge poslove u skladu sa propisima.
Preuzmite zahtev:
- Zahtev za izdavanje informacije o lokaciji
- Zahtev za izdavanje obaveštenja o mogućnosti ispravke granica parcela
- Zahtev za izdavanje obaveštenja o mogućnosti spajanja parcela
- Zahtev za izdavanje odobrenja za uklanjanje stabala
- Zahtev za izdavanje obaveštenja o nameni, klizištu ili građevinskom rejonu
- Zahtev za postavljanje bašte ugostiteljskog objekta
- Zahtev za potvrđivanje projekta parcelacije, odnosno preparcelacije
Odeljenje za imovinsko-pravne i stambene poslove
Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, II sprat, kancelarija br.49
tel. 011/8726-454, 8726-400 lok. 454
Odsek za imovinsko pravne poslove
Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, II sprat, kancelarije br.45 i 44
tel. 011/8726-413, 8726-400 lok. 413, 011/8726-498
Odsek za stambene poslove i vraćanje nepokretnosti
Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, II sprat, kancelarija br.49
tel. 8726-454, 8726-400 lok. 454
Odeljenje za imovinsko pravne i stambene poslove obavlja sledeće poslove:
- Vršenje upravno-pravnih poslova koji se odnose na eksproprijaciju neizgrađenog građevinskog zemljišta i objekata i administrativni prenos,
- Vođenje postupaka po zahtevima stranaka za poništaj rešenja o eksproprijaciji i administrtivnom prenosu,
- Upravno-pravni poslovi u ponovnim postupcima vraćanja zemljišta koje je prešlo u društvenu svojinu po osnovu PZF-a, obavljanje stručnih i administrtivnih poslova za Komisiju za vođenje postupka i donošenje rešenja po zahtevima za vraćanje zemljišta koje je prešlo u društvenu svojinu po osnovu PZF-a i konfiskacijom zbog neizvršenih obaveza iz obaveznog otkupa poljoprivrednih proizvoda,
- Na osnovu akta gradonačelnika u ime i za račun Grada, obavlja stručne i administrativne poslove za Komisiju za građevinsko zemljište GO Obrenovac, koji se odnose na postupke otuđenja građevinskog zemljišta radi izgradnje objekata do i preko 800 m2
- Sprovođenje postupaka sporazumnog određivanja naknade nakon pravosnažnosti Rešenja o eksproprijaciji nepokretnosti,
- Vođenje postupaka po ranije utvrđenim nadležnostima u postupcima utvrđivanja prava korišćenja na neizgrađenom gradskom građevinskom zemljištu u državnoj svojini i ranije započetih postupaka za poništaj rešenja o izuzimanju,
- Izrada i zaključivanje aneksa Ugovora o otkupu,
- Prikupljanje arhivske dokumentacije u vezi sa restitucijom,
- Izdavanje potvrda i uverenja o činjenicama o kojima organ vodi službenu evidenciju,
- Vođenje upravnog postupka radi izrade rešenja za dodelu državne pomoći licima čiji su objekti oštećeni i porušeni u poplavi,
- Registracija stambenih zajednica,
- Praćenje propisa iz svoje nadležnosti,
- Obavlja i druge stručne poslove u skladu sa Zakonom, Statutom gradske opštine i Grada i aktima organa Gradske opštine,
- daje stručno mišljenje ili priprema nacrt Odluke iz imovinsko pravne i stambene oblasti koje donose Skupština gradske opštine.
Matične knjige
Upis činjenice rođenja, smrti i venčanja nastalih u inostranstvu u domaće matične knjige vrši uvek matičar bilo da je dokumentacija dostavljena službeno ili od strane stranke bez donošenja rešenja čak i ako se radi o crkvenom obrascu i to na sledeći način.
- izvod iz matične knjige rođenih mora bit na internacionalnom obrascu (ili po Bečkoj ili po Pariskoj konvenciji) ukoliko dolazi iz zemlje koja je jedna od potpisnica jedne od ovih konvencija
- ako izvod nije na internacionalnom obrascu već na obrascu zemlje porekla obavezno mora da sadrži “apostille”
- ako nema “apostille” onda mora da bude verifikovan od strane državnih organa zemlje porekla pa zatim overen u našoj ambasadi ili konzulatu zemlje porekla (puna legalizacija)
- ako je stranka ovde a nema mogućnosti da legalizuje javnu ispravu onda je treba uputiti na overu (potvrdu potpisa, verifikaciju potpisa i sl.) u ambasadu zemlje u Beogradu, a zatim na overu ili nadoveru u Savezno ministarstvo za inostrane poslove.
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, šalter matične službe u prizemlju
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
Za upis u matičnu knjigu umrlih od dokumenata je potrebno
- potvrde o smrti izdate od nadležne zdravstvene ustanove
- lična karta umrlog i lična karta stranke koja prijavljuje
- izvod rođenih, venčanih i uverenje o državljanstvu za umrlog
- upis u matičnu knjigu umrlih upisuje se u mestu gde je nastupila smrt
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, šalter matične službe u prizemlju
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
Za upis u matičnu knjigu rođenih je potrebno:
- potvrda zdravstvene ustanove o rođenju deteta
- izvod iz matične knjige venčanih (ne stariji od 6 meseci)
- uverenje o državljanstvu (ne stariji od 6 meseci)
- izvod iz matične knjige rođenih za oba roditelja ukoliko nisu venčani (ne stariji od 6 meseci)
- zapisnik o priznavanju očinstva ukoliko roditelji nisu venčani
- važeće lične karte
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, šalter matične službe u prizemlju
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
ZA DONOŠENJE REŠENJA O NAKNADNOM UPISU ČINJENICE SMRTI (ako smrt nije prijavljena u roku od 30 dana)
- potvrda o smrti od zdravstvene organizacije
- izvod iz matične knjige rođenih
- izvod iz matične knjige venčanih (za lice u braku)
- uverenje matične službe da činjenica smrti nije upisana u zakonskom roku,
- fotokopija lične karte
- administrativna taksa 500 dinara
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, kancelarija br. 5
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8721-862
Potrebna dokumentacija:
– Zahtev za izdavanje uverenja o državljanstvu
– Dokaz o plaćenoj taksi
Mesto nabavke obrasca zahteva: Info pult ili preuzmite ovde
Republička administrativna taksa:
Napomena:
Republička administrativna taksa za izvod iz matične knjige umrlih na međunarodnom obrascu iznosi 740 dinara.
Mesto predaje dokumentacije: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, na šalteru matičara u prizemlju
Mesto rešavanja predmeta: izvodi se izdaju odmah po predaji zahteva
Radno vreme sa strankama: radnim danom od 07.30 do 15.30 časova
Telefon za informacije: 8721-077 i 8726-430
Napomena:
Izvod možete da poručite i na sledeće načine:
– na telefon 8721-077 – radnim danom od 07.30 do 15.30 časova
Potrebna dokumentacija:
- Zahtev za izdavanje izvoda iz matične knjige rođenih
- Dokaz o plaćenoj taksi
Mesto nabavke obrasca zahteva: Info pult ili preuzmite ovde.
Republička administrativna taksa (za domaći izvod):
Napomena:
Republička administrativna taksa za izvod iz matične knjige rođenih na međunarodnom obrascu iznosi 740 dinara.
Administrativna taksa se ne plaća za sledeće namene:
– Za upis u školu i fakultet
– Za potrebe vojne evidencije
– Za zasnivanje radnog odnosa
– Za ostvarivanje prava iz socijalne zaštite
– Za ostvarivanje prava iz zdravstvene zaštite
– Za ostvarivanje prava iz boračko-invalidske zaštite i zaštite civilnih invalida rata
Mesto predaje dokumentacije: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, na šalteru matičara u prizemlju
Mesto rešavanja predmeta: izvodi se izdaju odmah po predaji zahteva
Radno vreme sa strankama: radnim danom od 07.30 do 15.30 časova
Telefon za informacije: 8721-077 i 8726-430
Napomena:
Izvod možete da poručite i na sledeće načine:
– na telefon 8721-077 – radnim danom od 07.30 do 15.30 časova
Potrebna dokumentacija:
- Zahtev za izdavanje izvoda iz matične knjige venčanih
- Dokaz o plaćenoj taksi
Mesto nabavke obrasca zahteva: Info pult ili preuzmite ovde
Republička administrativna taksa (za domaći izvod):
Napomena:
Republička administrativna taksa za izvod iz matične knjige venčanih na međunarodnom obrascu iznosi 740 dinara.
Mesto predaje dokumentacije: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, na šalteru matičara u prizemlju
Mesto rešavanja predmeta: izvodi se izdaju odmah po predaji zahteva
Radno vreme sa strankama: radnim danom od 07.30 do 15.30 časova
Telefon za informacije: 8721-077 i 8726-430
Napomena:
Izvod možete da poručite i na sledeće načine:
– na telefon 8721-077 – radnim danom od 07.30 do 15.30 časova
Potrebna dokumentacija:
- Zahtev za izdavanje izvoda iz matične knjige venčanih
- Dokaz o plaćenoj taksi
Mesto nabavke obrasca zahteva: Info pult ili preuzmite ovde
Republička administrativna taksa (za domaći izvod):
Napomena:
Republička administrativna taksa za izvod iz matične knjige venčanih na međunarodnom obrascu iznosi 740 dinara.
Mesto predaje dokumentacije: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, na šalteru matičara u prizemlju
Mesto rešavanja predmeta: izvodi se izdaju odmah po predaji zahteva
Radno vreme sa strankama: radnim danom od 07.30 do 15.30 časova
Telefon za informacije: 8721-077 i 8726-430
Napomena:
Izvod možete da poručite i na sledeće načine:
– na telefon 8721-077 – radnim danom od 07.30 do 15.30 časova
ZAKLJUČENJE BRAKA – od dokumenata je potrebno:
- izvod iz matične knjige rođenih
- uverenje o državljanstvu
- važeća lična karta
- rešenje opštinskog suda za maloletno lice
- administrativna taksa 232,00 dinara, ako je venčanje u službenim prostorijama
- ako je venčanje van službenih prostorija, administrativna taksa je 11.605,00 dinara
ZAKLJUČENJE BRAKA SA STRANIM DRŽAVLJANINOM
U slučaju da je reč o stranom državljaninu potrebno je priložiti sledeće:
- izvod iz matične knjige rođenih na međunarnodnom obrascu po Bečkoj konvenciji
- uverenje o slobodnom bračnom stanju overeno pečatom APOSTILLE
- pasoš na uvid
- prijava boravka izdata od Policijske uprave
- ovlašćeni sudski tumač na venčanju (ukoliko ne zna jezik)
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, šalter matične službe u prizemlju
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
Lična stanja građana
ZA PROMENU LIČNOG IMENA MALOLETNOG DETETA od dokumenata je potrebno:
- izvod iz matične knjige rođenih za dete
- izvod iz matične knjige venčanih za roditelje
- uverenje o državljanstvu za dete, (original)
- uverenje o prebivalištu (za roditelje ili roditelja kod koga se nalazi dete, Gradski SUP-a Ljermontova br.12/a)
- prijava stana za dete (fotokopija)
- zapisnik o priznavanju očinstva
- pismena saglasnost deteta (ukoliko je dete starije od 10 godina)
- zahtev podnose roditelji – administrativna taksa od 740 dinara
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, kancelarija br.10
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
ZA PROMENU LIČNOG IMENA od dokumenata je potrebno:
- izvod iz matične knjige rođenih
- izvod iz matične knjige venčanih za lica koja su u braku
- pravnosnažna presuda o razvodu braka, ukoliko lice menja prezime po isteku roka od 60 dana po razvodu braka,
- uverenje o državljanstvu
- fotokopija lične karte ili uverenje o nastanjenju (izdaje Policijska uprava za grad Beograd, Ljermontova broj 12a)
- uverenje da se ne vodi istraga (Palata pravde pa Opštinski sud)
- uverenje Poreske uprave – Filijala Obrenovac
- uverenje Uprave javnih prihoda grada Beograda-odeljenje Obrenovac
- uverenje iz vojne evidencije (za muškarce)
- administrativna taksa od 740 dinara
- promena ličnog imena se radi po mestu prebivališta
- obrazac
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, kancelarija br.10
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
NAKNADNI UPIS DETETA U MATIČNU KNJIGU ROđENIH PO ISTEKU ROKA OD 30. DANA – potrebna dokumenta
- zahtev podnose oba roditelja sa ličnim kartama
- izvod venčanih za roditelje
- izvod iz knjige rođenih za roditelje (ukoliko roditelji nisu venčani)
- uverenje o državljanstvu za roditelje
- potvrda od lekara ukoliko je rođeno u zdravstvenoj ustanovi
- otpusna lista iz bolnice za majku i dete ukoliko je majka sa novorođenčetom prebačeno u bolnicu
- izjava svedoka koji su prisustvovali porođaju (ukoliko je dete rođeno van zdrastvene ustanove)
- administrativna taksa 740 dinara
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, kancelarija br.10
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
ISPRAVKE GREŠKE I DOPUNA PODATAKA U MATIČNIM KNJIGAMA – potrebna dokumenta
- izvod iz matične knjige u kojoj se vrši ispravka
- izvod iz matične knjige na osnovu koga se vrši ispravka
- fotokopija lične karte podnosioca zahteva
- oslobođeno takse
- obrazac
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, kancelarija br.10
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
ZAKLJUČENJE BRAKA PREKO PUNOMOĆNIKA – potrebna dokumenta
- overeno specijalno punomoćje (sa potpunim podacima davaoca punomoćja, lica kome se daje punomoćje i ženika odnosno neveste)
- izvodi iz matične knjige rođenih za ženika i nevestu
- uverenja o državljanstvu
- administrativna taksa 740 dinara
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovac, ul. Vuka Karadžića br.74, kancelarija br.10
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-430
Boračko-invalidska zaštita
Zahtevi – boračko-invalidska zaštita
Odeljenje za opštu upravu
Odsek za boračko-invalidsku zaštitu
Kancelarije Odseka za boračko-invalidsku zaštitu nalaze se u Obrenovcu, ulica Vuka Karadžića broj 74.
Odsek za boračko invalidsku zaštitu
Mesto rešavanja predmeta (pravna služba): soba broj 8
Mesto predaje zahteva: pisarnica Uprave gradske opštine, ul. Vuka Karadžića br.74, prizemlje
Telefon za informacije: 011 8726-475
Radno vreme sa strankama: svakog radnog dana od 10-13 časova.
- Zahtev za izdavanje uverenja
- Zahtev za povećanje procenta invaliditeta
- Zahtev za priznavanje prava na borački dodatak
- Zahtev za priznavanje prava na dodatak za negu
- Zahtev za priznavanje prava na dodatak za roditelja palog borca i uvećanu porodičnu invalidninu
- Zahtev za priznavanje prava na invalidski dodatak nezaposlenog ratnog vojnog invalida
- Zahtev za priznavanje prava na invalidski dodatak ratnog vojnog invalida od I do IV koji je navršio 65 godina
- Zahtev za priznavanje prava na invalidski dodatak ratnog vojnog invalida u radnom odnosu
- Zahtev za priznavanje prava na jednokratnu pomoć u slučaju smrti korisnika
- Zahtev za priznavanje prava na medicinsko tehnička pomagala
- Zahtev za priznavanje prava na mesečno novčano primanje iz Fonda za dopunsko materijalno
- Zahtev za priznavanje prava na mesečno novčano primanje
- Zahtev za priznavanje prava na naknadu pogrebnih troškova
- Zahtev za priznavanje prava na naknadu troškova smeštaja u ustanovu socijalne zaštite
- Zahtev za priznavanje prava na novčanu naknadu za nabavku putničkog motornog vozila
- Zahtev za priznavanje prava na ortopedski dodatak
- Zahtev za priznavanje prava na porodični dodatak
- Zahtev za priznavanje prava na porodičnu invalidninu
- Zahtev za priznavanje statusa borca
- Zahtev za priznavanje svojstva ratnog-mirnodopskog vojnog invalida-civilnog invalida rata
- Zahtev za proširenje osnova invaliditeta
Izbegla, prognana i raseljena lica
Odeljenje za opštu upravu
Odsek za poslove izbeglica, prognana, interno raseljena lica i migracije
Mesto rešavanja zahteva: u Obrenovcu – ul. Vuka Karadžića 74, soba br.7
Mesto predaje dokumentacije: pisarnica Uprave gradske opštine, ul. Vuka Karadžića br.74, prizemlje
Radno vreme sa strankama: od 7:30-15:30 časova
Telefon za informacije:011 8726-442
Preuzmite zahtev
- Zahtev za dodelu ogrevnog drveta sa prevozom izbeglim i raseljenim licima
- Zahtev za dodelu paketa hrane izbeglim i raseljenim licima
- Zahtev za dodelu ogrevnog drveta sa prevozom za povratnike po Sporazumu o readmisiji
- Zahtev za dodelu paketa hrane za povratnike po Sporazumu o readmisiji
- Zahtev za evidentiranje povratnika po Sporazumu o readmisiji
- Zahtev za izdavanje duplikata legitimacije interno raseljenog lica
- Zahtev za izdavanje uverenja iz službene evidencije izbeglim i raseljenim licima
- Zahtev za jednokratnu novčanu pomoć izbeglim i raseljenim licima
- Zahtev za jednokratnu novčanu pomoć povratnika po Sporazumu o readmisiji
- Zahtev za naknadu troškova sahrane izbeglog lica
- Zahtev za promenu podataka u legitimaciji raseljenog lica
- Zahtev za registraciju raseljenih lica prvi put i izdavanje legitimacije
- Zahtev za saglasnost za promenu mesta boravka za izbegla i raseljena lica
- Zahtev za ukidanje statusa izbeglog lica
Ostvarivanje prava na slobodan pristup informacijama od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti
Informacije od javnog značaja
Ostvarivanje prava na slobodan pristup informacijama od javnog značaja regulisano je Zakonom o slobodnom pristupu informacijama od javnog značaja („Službeni glasnik RS”, broj 120/04, 54/07 i 104/09, 36/10, 105/21)
Tražilac podnosi pismeni zahtev organu vlasti za ostvarivanje prava na pristup informacijama od javnog značaja. Zahtev mora sadržati naziv organa vlasti, ime, prezime i adresu tražioca, kao i što precizniji opis informacije koja se traži. Zahtev može sadržati i druge podatke koji olakšavaju pronalaženje tražene informacije. Tražilac ne mora navesti razloge za zahtev. Ako zahtev nije uredan, ovlašćeno lice organa vlasti dužno je da, bez nadoknade, pouči tražioca kako da te nedostatke otkloni, odnosno da dostavi tražiocu uputstvo o dopuni. Ako tražilac ne otkloni nedostatke u određenom roku, odnosno u roku od 15 dana od prijema uputstva o dopuni, a nedostaci su takvi da se po zahtevu ne može postupati, organ vlasti doneće zaključak o odbacivanju zahteva kao neurednog.
Pristup informacijama organ vlasti dužan je da omogući i na osnovu usmenog zahteva tražioca koji se saopštava u zapisnik, pri čemu se takava zahtev unosi u posebnu evidenciju i primenjuju se rokovi kao da je zahtev podnet pismeno. Organ vlasti može propisati obrazac za podnnošenje zahteva, ali mora razmotriti i zahtev koji nije sačinjen na tom obrascu.
Organ vlasti dužan je da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema zahteva, tražica obavesti o posedovanju informacije, stavi mu na uvid dokument koji sadrži traženu informaciju, odnosno izda mu ili uputi kopiju tog dokumenta. Kopija dokumenta je upućena tražiocu danom napuštanja pisarnice organa vlasti od koga je informacija tražena. Ako organ vlati na zahtev ne odgovori u roku, tražilac može uložiti žalbu Povereniku, osim u slučajevima utvrđenim Zakonom. Organ vlasti će zajedno sa obaveštenjem o tome da će tražiocu staviti na uvid dokument koji sadrži traženu informaciju, odnosno izda mu kopiju tog dokumenta, saopštiti tražiocu vreme, mesto i način na koji će mu informacija biti stavljena na uvid, iznos nužnih troškova izrade kopije dokumenta, a u slučaju da ne raspolaže tehničkim sredstvima za izradu kopije, upoznaće tražioca sa mogućnošću da upotrebnom svoje opreme izradi kopiju.
Uvid u dokument koji sadrži traženu informaciju vrši se u službenim prostorijama organa vlasti. Tražilac može iz opravdanih razloga tražiti da uvid u dokument koji sadrži traženu informaciju izvrši u drugo vreme od vremena koje mu je odredio organ od koga je informacija tražena. Licu koje nije u stanju da bez pratioca izvrši uvid u dokument koji sadrži traženu informaciju, omogućiće se da to učini uz pomoć pratioca. Ako udovolji zahtevu, organ vlasti neće izdati posebno rešenje, nego će o tome sačiniti službenu belešku.
Ako organ vlasti odbije da u celini ili delimično obavesti tražioca o posedovanju informacije, da mu stavi na uvid dokument koji sadrži traženu informaciju, da mu izda, odnosno uputi kopiju tog dokumenta, dužan je da bez odlaganja, a najkasnije u roku od 15 dana od prijema zahteva, donese rešenje o odbijanju zahteva i da to rešenje pismeno obrazloži, kao i da u rešenju uputi tražioca na pravna sredstva koja može izjaviti protiv takvog rešenja.
Uvid u dokument koji sadrži traženu informaciju je besplatan. Kopija dokumenta koji sadrži traženu informaciju izdaje se uz obavezu tražioca da plati naknadu nužnih troškova izrade te kopije, a u slučaju upućivanja i troškove upućivanja. Uvid u dokument koji sadrži traženu informaciju vrši se upotrebom opreme kojom raspolaže organ vlasti, osim kada tražilac zahteva da uvid izvrši upotrebom sopstvene opreme. Organ vlasti izdaje kopiju dokumenta (fotokopiju, audio kopiju, video kopiju, digitalnu kopiju i sl.) koji sadrži traženu informaciju u obliku u kojem se informacija nalazi, a kada je to moguće, u obliku u kom je tražena. Ako organ vlasti ne raspolaže tehničkim mogućnostima za izradu kopije dokumenta, izradiće kopiju dokumenta u drugom obliku.
Kada organ vlasti ne poseduje dokument koji sadrži traženu informaciju, proslediće zahtev Povereniku i obavestiće Poverenika i tražioca o tome u čijem se posedu, po njegovom znanju, dokument nalazi. Po prijemu zahteva Poverenik proverava da li se dokument koji sadrži traženu informaciju na koju se zahtev odnosi nalazi u posedu organa vlasti koji mu je prosledio zahtev. Ako utvrdi da se dokument ne nalazi u posedu organa vlasti koji mu je prosledio zahtev tražioca, Poverenik će dostaviti zahtev organu vlasti koji taj dokument poseduje, osim ako je tražilac odredio drugačije, i o tome će obavestiti tražioca ili će tražioca uputiti na organ vlasti u čijem posedu se nalazi tražena informacija. Način postupanja odrediće Poverenik u zavisnosti od toga na koji će se način efikasnije ostvariti prava na pristup informacijama od javnog značaja. Ako Poverenik dostavi zahtev organu vlasti, rok počinje da teče od dana dostavljanja.
Na postupak pred organom vlasti primenjuju se odredbe Zakona kojim se uređuje opšti upravni postupak, a koje se odnose na rešavanje prvostepenog organa.
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, prizemlje, kancelarija br. 15
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-426
e-mail slavica.lainovic@obrenovac.org.rs
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovaac, ul. Vuka Karadžića br.74, prvi sprat, kancelarija br. 21
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30
Telefon za informacije: 011 8726-467
e-mail: milica.lekovic@obrenovac.org.rs
Birački spisak
Upis u birački spisak
- zahtev
- lična karta
- oslobođeno plaćanja takse
Brisanje iz biračkog spiska
- zahtev
- izvod iz matične knjige umrlih
- odjava prebivališta
- rešenje o otpustu iz državljanstva
- rešenje o lišavanju poslovne sposobnosti
- oslobođeno plaćanja takse
Izmena u biračkom spisku
- zahtev
- lična karta
- oslobođeno od plaćanja takse
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovac, ul. Vuka Karadžića br.74, drugi sprat, kancelarija br.50
Zahtev za upis, brisanje, dopunu ili izmenu u biračkom spisku
Zahtev za izdavanje uverenja/potvrde iz biračkog spiska
Ostalo
Za izdavanje uverenja o prosečnom mesečnom prihodu po članu porodice za studente/učenike za kredite/domove potrebna je sledeća dokumentacija:
- Obrazac za uverenje koji se nalazi u brošuri ministarstva ili se dobija u domu
- Overena izjava o broju članova porodice (izjava se overava kod javnih beležnika, potrebna su dva punoletna svedoka)
Notari u Obrenovcu:
Žarko Sinđelić
ul. Vuka Karadžića 101d
telefon: 8724610, 8721192
Nevenka Stejanić
ul. Tamnavska 1g, Belo Polje
telefon: 8727425
- Dokazi o primanjima za svakog člana porodice koji je naveden u izjavi:
Za učenike koji konkurišu za prijem učenika u dom potrebno je dostaviti dokaz o primanjima za period 01.01. do 31.03. tekuće godine
Za studente koji konkurišu za prijem studenata u ustanove za smeštaj i ishranu studenata potrebno je dostaviti dokaz o primanjima za period 01.01. do 30.06. tekuće godine
– za zaposlene – potvrda o prosečnom neto ličnom dohotku iz radne organizacije (za period u zavisnosti u koje svrhe se uzima uverenje);
– čekovi o prijemu penzije za penzionere (za period u zavisnosti u koje svrhe se uzima uverenje);
– uverenje Nacionalne službe za zapošljavanje za nezaposlene (ukoliko osoba nije na evidenciji NSZ-a potrebno je da u izjavi o broju članova porodice pored imena napiše sledeće – nije zaposlena i nema prihoda);
– uverenje o katastarskom prihodu (uverenje se vadi u RGZ-u, Služba za katastar nepokretnosti Obrenovac, ul. Vojvode Mišića 192);
– za ostalu decu potvrda o školovanju/studiranju (ili fotokopija đačke ili zdravstvene knjižice).
Mesečna primanja po članu domaćinstva izračunavaju se tako što se ukupna mesečna primanja svih članova domaćinstva dele sa brojem članova domaćinstva.
UVERENJA O PROSEČNOM PRIHODU PO ČLANU PORODICE SE DOBIJAJU U ODELJENJU ZA PRIVREDU I RAZVOJ, ZGRADA „POSAVINE“ NA GRADSKOM TRGU, DRUGI SPRAT, KANCELARIJA BROJ 3, SVAKOG RADNOG DANA OD 7:30 – 10.00 ČASOVA
KONTAKT TELEFON: 8728 038
Makenzijeva 31, centrala: 2453-142
e-mail: komunalna.policija@beograd.gov.rs
Načelnik: Gorjana Obrenović
tel. 2430-102
faks: 2450-170
Zamenik načelnika: 2430-102
Operativni centar (00-24): 2453-158, 2453-159, 2432-482
Pomoćnik načelnika Komunalne policije: 2435-111
Šef područno organizacione jedinice grada Beograda: 2437-371
Odeljenje stručno-operativnih poslova: 3444-229, faks: 2450-170
Odeljenje za normativno-pravne poslove: 2457-755, faks: 3836-980
Odeljenje za zajedničke poslove: 3444-051, faks: 3442-196
Odeljenje za studijsko-analitičke poslove: 2433-260, faks: 3448-464
Saradnik za odnose sa javnošću: 2435-248, faks: 2450-170
Komunalna policija obavlja poslove koji se odnose na:
– neposredno održavanje komunalnog i drugog zakonom uređenog reda od značaja za komunalnu delatnost, na mestu održavanja reda, sprečavanjem narušvanja, odnosno, uspostavljanjem narušenog komunalnog reda, a naročito:
- sprečavanje ometanja u vršenju komunalnih delatnosti i zaštita komunalnih objekata od prljanja, oštećivanja i uništavanja;
- zaštita površina javnih namena od bespravnog zauzeća i oštećivanja (ostavljanjem vozila, stvari i drugih predmeta, zapreka za vozila, postavljanjem privremenih montažnih objekata i slično);
- suzbijanje nelegalne prodaje i vršenja drugih delatnosti na površinama javne namene i drugim javnim mestima;
- sprečavanje radnji kojima se narušava opšte uređenje Grada (prljanje i oštećivanje fasada i drugih objekata, kao i spomenika i skulpturalnih dela; ispisivanje grafita; lepljenje plakata i postavljanje sredstava za oglašavanje na javnim i drugim površinama; prljanje i oštećivanje gradskog mobilijara; ostavljanje građevinskog šuta i drugog otpada na površinama javne namene; izlivanje otpadnih voda i druge nečistoće na površine javne namene, kao i vršenje drugih radnji kojima se narušava urednost i čistoća Grada, kao i kontrola izvršavanja propisanih obaveza u pogledu održavanja objekata i prostora u čistom i urednom stanju;
- kontrola uklanjanja snega i leda;
- sprečavanje prosjačenja i upotrebe zapaljivih i eksplozivnih sredstava na javnim mestima (petarde i slično);
- otkrivanje i u granicama ovlašćenja, sprečavanje bespravne izgradnje objekata i kontrola spoljnog obezbeđivanja i obeležavanja gradilišta odgovarajućom tablom;
- kontrola održavanja komunalne zoohigijene i načina držanja i izvođenja kućnih ljubimaca;
- obezbeđivanje poštovanja kućnog reda u stambenim zgradama;
- održavanje reda na vodenom prostoru (zaštita voda, korišćenje mesta za postavljanje plovnih objekata i dr.) i obalama reka;
- obezbeđivanje uslova za nesmetano sprovođenje mera za zaštitu od požara (slobodan pristup objektu, protivpožarnom putu i stepenicama i dr.);
- obezbeđivanje poštovanja radnog vremena ugostiteljskih i drugih objekata čijim se radom može ugroziti mir i spokojstvo građana;
- kontrola upotrebe simbola i imena Grada.
– ostvariranje nadzora u javnom gradskom, prigradskom i drugom lokalnom saobraćaju, u skladu sa zakonom i propisima Grada, koji se odnosi naročito na:
- javni linijski i vanlinijski prevoz putnika (nesmetano odvijanje linijskog prevoza putnika, prijem i iskrcavanje putnika u javnom linijskom i vanlinijskom prevozu putnika na stajalištima koja su za to određena i dr.);
- auto-taksi prevoz ( otkrivanje nelegalnog taksi prevoza, korišćenje taksi stajališta u skladu sa propisom i horizontalnom i vertikalnom signalizacijom, sprečavanje parkiranja taksi vozila van taksi stajališta, urednost i čistoća taksi vozila i dr.);
- javni vanlinijski prevoz robe i prevoz za sopstvene potrebe;
- rečni linijski prevoz;
- parkiranje (sprečavanje parkiranja na mestima na kojima se ometa korišćenje puta i odvijanje saobraćaja, kontrola korišćenja parkirališta u skladu sa propisom i signalizacijom, parkiranje na rezervisanim parking mestima i sl.).
– zaštitu životne sredine, a naročito u oblasti: zaštite od buke, zaštite vazduha od zagađivanja, zaštite prirode i zaštićenih područja koja proglašava nadležni organ grada, kontrole prirode i zaštićenih područja koja proglašava nadležni organ grada, kontrole nad skupljanjem, transportom, skladištenjem, tretmanom i odlaganjem komunalnog, inertnog i neopasnog otpada i dr;
– zaštitu opštinskih i nekagorisanih puteva, ulica i državnih puteva iz nadležnosti Grada i pripadajućih putnih objekata od nepropisnog zauzeća i oštećivanja, odnosno svakog činjenja kojim se oštećuje ili bi se mogao oštetiti put ili ometati odvijanje saobraćaja na putu, kao i zaštita biciklističkih i pešačkih staza, saobraćajnica u naselju, saobraćajnih oznaka i signalizacije;
– zaštitu kulturnih dobara i drugih javnih objekata od značaja za Grad i gradsku opštinu;
– vršenje kontrole nad primenom zakona i drugih propisa i opštih akata, kao i drugih poslova iz nadležnosti Grada i gradske opštine;
– podršku sprovođenja propisa kojima se obezbeđuje nesmetano odvijanje života u Gradu, očuvanje gradskih dobara i izvršavanje drugih zadataka iz nadležnosti Grada;
– pružanje pomoći nadležnim organima Grada, odnosno gradske opštine, preduzećima, organizacijama i ustanovama u sprovođenju njihovih izvršnih odluka (asistencija);
– preduzimanje hitnih mera zaštite životne sredine, zaštite ljudi i imovine od elementarnih i drugih nepogoda, zaštite od požara i druge zaštite iz nadležnosti Grada i
– učestvovanje u vršenju spasilačke funkcije i pružanje pomoći drugim organima, pravnim i fizičkim licima na otklanjanju posledica elementarnih i drugih nepogoda.
Materijalno obezbeđenje porodice dok se kadrovac nalazi na odsluženju vojnog roka, a jedini je izdržavao porodicu, po zahtevu stranke potrebno:
- potpisan zahtev stranke u slobodnoj formi
- uverenje iz Vojnog odseka
- uverenje iz matične knjige rođenih
- uverenje iz Centra za Katastar nepokretnosti Beograd – odeljenje u Obrenovcu
- uverenje Nacionalne službe za zapošljavanju
- izjava sa dva svedoka da je kadrovac živeo u zajedničkom domaćinstvu sa nosicima materijalnog obezbeđenja kao i da isti nemaju primanja po bilo kom osnovu
Upravi GO Obrenovac, po zahtavu stranke ili po službenoj dužnosti za NN lica ili lica koja žive sama, bez prihoda i užeg člana porodice koji je u obavezi da ga izdržava.
- potpisan zahtev stranke
- fotokopija izvoda iz matične službe umrlih
- original račun
- fotokopija lične karte,zdravstvene knjižice
- izjava sa dva svedoka ili predsednika Mesne zajednice da je preminuli živeo ,sam ili sa članovima domaćinstva koji nemaju primanja ili su u teškoj materijalnoj situaciji
Po zahtevu stranke potrebno:
- zahtev lica koje je snosilo troškove sahrane u slobodnoj formi
- fotokopija izvoda iz matične knjige umrlih
- original račun
- fotokopije izbegličke legitimacije ili lična karta podnosioca zahteva
- fotokopija izbegličke legitimacije ili lične karte najbližih srodnika pokojnika
- izjava sa dva svedoka da preminuli-a kao i članovi njegovog porodičnog domaćinstva nisu imali primanja
Napomena: Potrebno je vratiti original izbegličke ili prognaničke legitimacije iz razloga poništenja.
Odeljenje za urbanizam i komunalno-građevinske poslove
EKSHUMACIJA-PRENOS POSMRTNIH OSTATAKA
- zahtev
- dokaz Uprave groblja da je pokojnik sahranjen
- dokaz da je obezbeđeno grobno mesto za prenos posmrtnih ostataka
- izvod iz matične knjige umrlih
- potvrda o smrti ili otpusna lista iz bolnice ili obdukcioni zapisnik
- ako ima više vlasnika grobnog mesta saglasnost svih korisnika
Mesto rešavanja predmeta: Gradska opština Obrenovac, ul. Karađorđeva br. 6, prvi sprat kancelarija 14, drugi sprat kancelarija 7
Radno vreme sa strankama: radnim danom 07.30-15.30