Predsednik gradske opštine Obrenovac, dana 30. maja 2018. godine, na osnovu člana 52. Statuta gradske opštine Obrenovac („Sl. list grada Beograda“, br. 19/14 – prečišćen tekst i 73/14) i člana 17. stava 6. Pravilnika o načinu finansiranja projekata udruženja sredstvima budžeta gradske opštine Obrenovac VIII–01 br. 020-4/39 od 29.05.2015. godine, po sprovedenom prvom javnom konkursu raspisanom Odlukom VIII-01 br. 020-4/34 od 18. aprila 2018. godine za učešće gradske opštine Obrenovac u finansiranju projekata udruženja sredstvima iz budžeta gradske opštine Obrenovac za 2018. godinu, koji je bio otvoren od 18.04.2018. godine do 04.05.2018. godine, na osnovu Predloga Odluke o izboru projekata udruženja koji će se finansirati sredstvima iz budžeta gradske opštine Obrenovac za 2018. godinu, koji je sastavila Komisija za saradnju sa udruženjima na sednici održanoj 14.05.2018. godine, a uz pribavljeno mišljenje Veća gradske opštine na sednici održanoj 30.05.2018. godine, doneo je
ODLUKU
o izboru po Prvom javnom konkursu za učešće gradske opštine Obrenovac u finansiranju projekata udruženja sredstvima iz budžeta gradske opštine Obrenovac za 2018. godinu
I Na osnovu predloga Odluke o izboru projekata udruženja koji će se finansirati sredstvima budžeta gradske opštine Obrenovac za 2018. godinu, po Prvom javnom konkursu, raspisanom Odlukom VIII-01 br. 020-4/34 od 18.04.2018. godine, za učešće gradske opštine Obrenovac u finansiranju projekata udruženja sredstvima iz budžeta gradske opštine Obrenovac za 2018. godinu, koji je bio otvoren od 18.04.2018. godine do 04.05.2018. godine, biraju se projekti dva učesnika konkursa, koji će se finansirati sredstvima budžeta gradske opštine Obrenovac u 2018. godini, i to:
- Udruženja „Uspešniji i bolji Obrenovac“ za projekat „Unapređenje položaja slepih i slabovidih osoba Obrenovca“ – opredeljuju se sredstva u ukupnom iznosu od 000,00 dinara, i
- Humanitarne organizacije „Srbi za Srbe“ za projekat „Deca su naša budućnost – pomoć za Miljanoviće“ – opredeljuju se sredstva u ukupnom iznosu od 000,00 dinara.
II Ova Odluka je konačna.
Obrazloženje Odluke predstavlja Izveštaj Komisije za saradnju sa udruženjima od 14.05.2018. godine, koji je sastavni deo ove Odluke.
III Na osnovu ove Odluke predsednik gradske opštine zaključiće sa učesnicima konkursa iz tačke I ugovor o finansiranju stalnih troškova udruženja sredstvima budžeta gradske opštine po sprovedenom Prvom javnom konkursu u 2018. godini, u roku od 15 dana od dana donošenja Odluke.
Podnosilac projekta kom su odobrena sredstva iz budžeta gradske opštine Obrenovac, po ovoj Odluci dužan je da na obrascima koji će biti priloženi uz Ugovor, dostavlja narativne i finansijske kvartalne izveštaje i završni izveštaj u rokovima predviđenim Ugovorom iz prethodnog stava.
Na osnovu ove Odluke i zaključenog ugovora predsednik gradske opštine doneće rešenje o odobravanju isplate u skladu sa ugovorenom dinamikom.
O izvršenju ove Odluke staraće se Odeljenje za budžet i finansije, Odeljenje za privredu i razvoj i Komisija za saradnju sa udruženjima.
IV Odluka se dostavlja: navedenim udruženjima, Komisiji za saradnju sa udruženjima, Odeljenju za budžet i finansije, Odeljenju za privredu i razvoj Uprave gradske opštine i arhivi.
V Odluku objaviti na zvaničnoj internet prezentaciji gradske opštine www.obrenovac.rs i na oglasnoj tabli gradske opštine.
PREDSEDNIK GRADSKE OPŠTINE OBRENOVAC
VIII – 01 br. 020-4/46 od 30. maja 2018. godine
Zaključak na osnovu kojeg se usvaja Izveštaj Komisije za saradnju sa udruženjima o sprovedenom javnom konkursu možete pogledati ovde.