У месној заједници Пољане започети су припремни радови за тоталну реконстукцију пута Л-2009. У питању је пут од великог значаја за Пољане јер представља главну саобраћајницу кроз село и спаја ову месну заједницу са Конатицама, са једне стране и Бргулама, са друге.

Владан Петровић одборник у Скупштини Градске општине Обреновац је истакао да ће приоритет деловања Савета месне заједнице и убудуће бити везан за путну инфраструктуру и наставак уређења постојећих као и изградње нових путева. Он је додао да ће након реконструкције главног пута бити реконструисани и пут од окретнице према ТЕНТ- Б као и пут за Јаковљевића крај.

Председник Скупштине Градске општине Обреновац Мирко Вранешевић је нагласио да се са овим радовима креће у циклус овогодишњих радова на реконструкцији саобраћајница на територији целе општине.

– Морам да кажем да тај циклус траје последњих пет година, од 2014. године. Град Београд је уложио преко пола милијарде динара у реконструкцију саобраћајница на територији Обреновца и та цифра на годишњем нивоу перманентно расте. Свесни смо да су путеви на територији Обреновца у јако лошем стању пре свега због велике фреквенције тешких камиона и грађевинских машина због радова на аутопуту. Радимо на томе да санирамо саобраћајнице и верујемо да ће у тренутку када се заврше радови на изградњи аутопута ситуација бити лакша – истакао је Вранешевић.

Председник Градске општине Обреновац Мирослав Чучковић је најавио радове широм Обреновца.

– С обзиром да су пролећне температуре кренули смо силовито у инвестициону 2019. годину, након реконструкције пута у Пољанама, машине се селе у доњи крај у Вукићевици, где ћемо реконструисати комплетну деоницу од окретнице до самог Ваљевског пута. Након тога идемо у Ројковац, где ћемо после више од три деценије извршити рехабилитацију свих кракова и свих приступних саобраћајница зградама, а након тога се машине селе у Ново насеље у Баричу. Нећемо их зауставити до краја грађевинске сезоне и до краја 2019. године – казао је Чучковић и додао да је расписана јавна набавка за реконструкцију свих тротоара у Обреновцу.

– С обзиром на различите методологије градње тротоара, приступиће се и различитим методологијама њихове обнове, од камених коцки до обичног асфалта и биће у једном новом руху као завршни чин обнове Обреновца с обзиром да је највећи број њих потонуо због подземних вода – закључио је Чучковић.