Gradska oppština Obrenovac je, u cilju što efikasnijeg rada i bolje komunikacije sa građanima, pokrenula novi servis građana “Odgovor u najkraćem roku”.
Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini servis građana “Odgovor u najkraćem roku” omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima i činjenicama.
Sistem je u potpunosti u funkciji građana koji pomoću njega lakše i brže rešavaju probleme iz domena komunalnih preduzeća.
Sistem omogućava građanima da probleme, pitanja i zahteve podnesu mejlom i onlajn formularom. Svaki građanin u najkraćem mogućem roku dobija odgovor o statusu rešavanja njegovog zahteva.
Za rešavanje problema građana dovoljan pristup Internetu slanjem mejla na adresu odgovori@obrenovac.bg.ls.gov.rs
Ceo sistem je osmišljen da bi građanima bio na usluzi i kao takav stoji im na raspolaganju 24 sata dnevno.
- građanin može prijaviti problem tokom 24 sata 365 dana godišnje
- u najkraćem roku dežurne službe javnih preduzeća izlaze na teren
Sistem “Servis građana” se može koristiti na sledeći način:
-
- slanjem mejla na adresu odgovori@obrenovac.bg.ls.gov.rs