Почетком јула сви запослени у Управи ГО Обреновац добили су идентификационе картице. На свакој картици се налази име и презиме запосленог, назив организационе јединице у којој ради, као и назив радног места. Ношење ових картица је обавезно, а  њихово увођење  омогућава сваком грађанину да зна са којим запосленим у Управи комуницира и ради.

Циљ Управе градске општине Обреновац јесте непрестано подизање нивоа квалитета услуга, као и побољшање комуникације са суграђанима. Сходно томе, током ове године је спроведено неколико активности које имају за циљ унапређење квалитета услуга, али и ефикаснији рад саме Управе.

У холу општине је постављена књига утисака која служи за својеврсно анкетирање грађана. На захтев грађана продужено је радно време матичне службе, службе овере и писарнице. Како би се особама са инвалидитетом олакшао приступ шалтерским службама постављена је рељефна табла за слепе и почело се са применом индукционог система за амплификацију говора који помаже лицима са оштећеним слухом.

У плану је да се до краја ове године рад Општинске управе усклади са Стандардом квалитета ИСО 9001. До краја године планирана је и  реорганизација Инфо центра и прилагођавање рада потребама грађана како би се што боље снашли у организационим јединицама Управе ГО Обреновац.