Циљ Управе градске општине Обреновац јесте непрестано подизање нивоа квалитета услуга, као и побољшање комуникације са суграђанима. Сходно томе, током ове године је спроведено неколико активности међу којима је и постављање књиге утисака која служи за својеврсно анкетирање грађана. Најзначајнија новина је да од 1. јуна, по предлогу грађана, служба овере, матична служба и писарница раде продужено.

– Суштина је у томе да ће ове службе од сада па убудуће радити од 7.30 до 19.30 часова. Сви наши суграђани који имају одређених потреба везаних за изводе, за оверу неких докумената или за предају одређених предмета или захтева кроз писарницу то могу урадити сваким радним даном од 7.30 до 19.30 – истакао је начелник Општинске управе Саша Сремчевић.

По речима начелника у плану је да се до краја ове године рад Општинске управе усклади са Стандардом квалитета ИСО 9001.

– Управа ГО Обреновац је ушла у процедуру увођења Стандарда квалитета ИСО 9001 и могу истаћи да смо прилично одмакли и да ћемо до краја године овај свеобухватан посао и завршити. Наравно, по захтеву грађана, а сматрам да је то и наша потреба и обавеза, у припреми су идентификационе картице за све наше запослене, тако да ће сваки грађанин моћи да зна са којим запосленим у Управи комуницира и ради. 

На територији читаве Србије актуелна је рационализација, односно процедура редуковања броја запослених у општинским управама. По извештају и смерницама градоначелника Драгана Ђиласа Управа ГО Обреновац није међу онима које треба да смање број запослених чиновника.

– Управа ГО Обреновац је задњих пет година активно радила на рационализацији и резултат те рационализације је да ми сад немамо те проблеме. Хоћу да напоменем да смо ми 2001. године имали 186 запослених, а данас Управа функционише са 110 запослених радника – прецизирао је Саша Сремчевић.

То практично значи да на 1000 становника наше општине долази око 1.8 чиновника градске управе. То је знатно мање од односа од 4 према 1000 који је прописан од стране Републике.
У плану Општинске управе је и реорганизација Инфо центра и прилагођавање рада потребама грађана како би се што боље снашли у организационим јединицама Управе ГО Обреновац.