Пре неколико дана у холу општине Обреновац постављена је књига утисака, као и анкета која испитује задовољство грађана услугом и запосленима у општини.

Књига утисака је отворена како би се чуле примедбе, сугестије, похвале и идеје грађана. Основни циљ је да се унапреди квалитет, брзина и ефикасност услуга, као и задовољство корисника. Сви коментари који се буду нашли у књизи утисака представљаће неку врсту индикатора о томе који су то сегменти рада које треба унапредити или модификовати. 

Анкетом се жели сазнати:
– колико су грађани задовољни љубазношћу и комуникативношћу запослених у услужном центру
– брзином и тачношћу реализовања услуга
– да ли од запослених у инфо центру добијају корисне информације
– њихов став о томе да ли би поједине службе (писарница, овере, матична служба) требало да раде у две смене и
– да ли сматрају да запослени у Управи треба да носе идентификационе картице.

Анкета, која је иначе анонимна, се такође може попунити у холу општине.