У понедељак, 15. априла, у 7.00 часова ујутру почиње са радом Општински услужни центар. У услужном центру ће бити смештене благајне четири јавна предузећа: ЈКП “Топловод”, Јавног комуналног предузећа, ЈКП “Водовод и канализација” и ЈКП “Паркинг сервис”.
Такође, у самом центру постојаће шалтер општинског сервиса грађана “Одговор за 2 дана” на ком ће грађани моћи да подносе пријаве, замерке и жалбе које су се до сада подносили у згради општине. Осим тога, на овом шалтеру, представници спортских клубова ће моћи да добију све информације и изврше предају документације за програм “Еко динар”.
У овом простору грађани ће моћи да подносе и рекламације за сва јавна предузећа чији је оснивач општина Обреновац.
Члан Већа градске општине Обреновац Александар Богићевић рекао је да ће се уплатна места у згради обреновачке бање затворити.
– Уплатна места која су била у згради бање затварамо и у једном модерно опремљеном објекту грађани ће моћи да плате све своје рачуне и обаве неопходне послове на једном месту. Сервис грађана ће примати и рекламације у вези проблема са јавним предузећима, као и неопходну документацију од стране спортских клубова за програм ”Еко динар” коју спроводи општина Обреновац – казао је Богићевић.
Радно време новог Општинског услужног центра, који се налази у улици Војводе Мишића 195, биће од 7.00 до 19.00 часова сваког радног дана и суботом од 7.00 до 14.00 часова. Сервис грађана “Одговор за 2 дана” радиће само радним данима по дефинисаном радном времену.
{youtube}hHCyhaKM8QY{/youtube}