Градске општина Обреновац је пре месец дана, у циљу ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, покренула нови сервис грађана “Одговор за 2 дана”.

За првих месец дана рада стигло је више од 350 захтева грађана. Највише је било телефонских позива, преко 150. Преко 80 захтева је стигло путем интернета, а најмање су се грађани обраћали користећи смс услугу. Највише питања стигло је из области комуналне инфраструктуре – саобраћајнице, расвета и грејање. Такође, грађани су се обраћали како би добили информације о актуелним општинским програмима и конкурсима.

Број сервиса грађана,  011/8721-059, је за време зимских падавина био на услузи и најстаријим суграђанима који живе сами у ужем центру града. Оператери у сервису су евидентирали њихове потребе за куповином неопходних намирница и лекова, а волонтери Волонтерског сервиса општине Обреновац су им достављали неопходне потрепштине. 

Сервис грађана “Одговор за 2 дана” је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега лакше и брже решавају проблеме из домена комуналних предузећа. Систем омогућава грађанима да проблеме, питања и захтеве поднесу на један од четири начина: путем телефона, смс поруком, мејлом и онлајн формуларом. Сваки грађанин у року од 48 часова добија одговор о статусу решавања његовог захтева.

Цео систем је осмишљен да би грађанима био на услузи и као такав стоји им на располагању 24 сата дневно.

  • грађанин може пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње
  • у најкраћем року дежурне службе јавних предузећа излазе на терен
  • у року од 48 сати грађанин добија одговор о статусу решавања пријављеног проблема

Систем “Сервис грађана” се може користити на следећи начин:

  • позивом на број 011/8721-059 у периоду од 7.30 до 15.30 часова
  • слањем СМС поруке на број 064/7047-101
  • слањем мејла на адресу odgovori@obrenovac.org.rs
  • попуњавањем онлајн формулара.

    {youtube}dOB6XHZTzx0{/youtube}