Градска општина Обреновац је, у циљу што ефикаснијег рада и боље комуникације са грађанима, покренула нови сервис грађана “Одговор за 2 дана”.

Обједињујући рад свих јавних предузећа у општини сервис грађана “Одговор за 2 дана” омогућава решавање проблема и захтева грађана, располагање средствима на нов, модеран и функционалан начин заснован искључиво на техничким подацима и чињеницама.

Систем је у потпуности у функцији грађана који помоћу њега лакше и брже решавају проблеме из домена комуналних предузећа.

Систем омогућава грађанима да проблеме, питања и захтеве поднесу на један од четири начина: путем телефона, смс поруком, мејлом и онлајн формуларом. Сваки грађанин у року од 48 часова добија одговор о статусу решавања његовог захтева.

За решавање проблема грађана довољан је један једини телефонски позив, СМС порука, приступ интернету или слање мејла.

Цео систем је осмишљен да би грађанима био на услузи и као такав стоји им на располагању 24 сата дневно.

  • грађанин може пријавити проблем током 24 сата 365 дана годишње
  • у најкраћем року дежурне службе јавних предузећа излазе на терен
  • у року од 48 сати грађанин добија одговор о статусу решавања пријављеног проблема.

Сервис грађана “Одговор за 2 дана” се може користити на следећи начин:

  • позивом на број 011/8721-059 у периоду од 7.30 до 15.30 часова
  • слањем СМС поруке на број 064/7047-101
  • слањем мејла на адресу odgovori@obrenovac.org.rs
  • попуњавањем онлајн формулара.

 {youtube}BdwpmkxrX3Y{/youtube}