Заменик градоначелника Београда Горан Весић и министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре Томислав Момировић данас су заједно са в. д. директором Јавног предузећа ”Путеви Србије” Зораном Дробњаком, в. д. директором Јавног предузећа ”Електропривреда Србије” Милорадом Грчићем, председником Градске општине Обреновац Мирославом Чучковићем и председницом Скупштине општине Чукарица Лидијом Јовановић обишли клизиште Дубоко и најавили санацију.

Весић је напоменуо да проблем са клизиштем Дубоко постоји скоро 50 година и да се нико ко је био на власти у Београду, Обреновцу и Чукарици није тиме бавио.

– Ништа се није дешавало деценијама и то људи који живе овде најбоље знају. Влада Републике Србије је уз нашу жељу из Града Београда и општина Обреновац и Чукарица, прошле године издвојила новац да се расели 55 породица чије су се куће налазиле на клизишту. Први и најважнији корак је учињен, а то је да су ти људи расељени. Следећи корак је пројектовање и изградња – рекао је Весић.

Он је додао да када се пројекат реализује 200.000 људи ће осетити корист.

– Скоро 80.000 људи из Обреновца ће имати брзу везу до Београда, а становници Чукарице и Железника ће имати брз излаз на ауто-пут – поручио је Весић.

Момировић је нагласио да клизиште Дубоко није само проблем општине Обреновац већ и општине Чукарица и Барајево.

– На дневном нивоу овде гравитира 15.000 возила и овај пут покрива 200.000 становника, а 16.000 људи директно живи на овом клизишту. Ми заиста морамо да санирамо ово клизиште које је највеће у Европи. Овај проблем није од јуче он постоји деценијама и није га лако решити – рекао је Момировић и додао да ће пројекат за санацију клизишта трајати годину дана, а да ће цена санације износити 100 милиона евра.

Момировић је поручио да се овај пројекат мора завршити за четири године.

– Сваке године морамо да издвојимо минимум 20 милиона евра. Сви ми као Град Београд морамо да будемо још боље повезани. Да покренемо тај циклус јер Београд ће се ширити – нагласио је Момировић

– Немогуће је овакав пројекат урадити за годину дана, али могуће је да брзо распишемо тендер за пројекат и следеће године урадимо прву деоницу пута, затим за три године и остатак. Како би имали заиста квалитетну саобраћајницу и да ово питање које постоји већ деценијама буде решено – закључио је Момировић.