Градоначелник Београда Драган Ђилас, председник Скупштине града Александар Антић, председник општине Обреновац Жељко Јоветић и председник општине Сурчин Војислав Јаношевић обишли су данас градилиште моста на Сави између Обреновца и Сурчина. Ово је један од пројеката који заједнички реализују град Београд и Министарство животне средине и просторног планирања, а према Закону о подстицању грађевинске индустрије Србије у условима економске кризе.  

Градоначелник Драган Ђилас рекао је да ће пројекат који је започет пре 15 година бити завршен у наредних 45 дана.
– То је нешто чиме сви у Београду треба да се поносимо и због чега треба да будемо срећни јер оно што је једном неко започео град успешно завршава – рекао је Драган Ђилас.
Председник Скупштине града Александар Антић истакао је да мост представља одличан пример политике развоја града коју спроводи ова градска власт и да је један од њених најбољих потеза. До сада се од Сурчина до Обреновца путовало око 90 километара, премда се две општине налазе једна преко пута друге, а сада ће моћи да комуницирају путем моста.
Технички директор ГП „Мостоградња” Синиша Брусин подсетио је да је мост почео да се гради 1994. године, али је посао обустављен због тадашње тешке ситуације у земљи. Он је истакао да је веома поносан што изградњу моста сада може да приведе крају.
Свакодневно се око 200 радника стара да радови на мосту између Обреновца и Сурчина напредују према плану. Од прошле године када је отворено градилиште и када забележена је најнижа температура у току године подигнуто је и постављено 176 готових коловозних плоча на челичном делу моста. На бетонској конструкцији моста завршена је израда коловозних плоча и пешачких стаза. На прилазним конструкцијама са обреновачке стране у току је припрема за израду доњег слоја за саобраћајницу, а са сурчинске стране радови су комплекснији и обухватају истовремене радове на бетонирању прилазних конструкција и изради туцаничког слоја.
 
 
 
Са обреновачке стране приступни пут дугачак је 660 метара, и праволинијски се протеже од Ваљевског пута до мостовске конструкције на десној обали Саве. Са сурчинске стране је укупно један километар приступних конструкција. Челични део моста преко реке дугачак је 440 метара, а још 180 метара на сурчинској страни изграђено је од армирано-бетонских сегмената, што саму конструкцију моста чини дугачком 620 метара. 
Ширина моста биће 14,5 метара са две саобраћајне траке, обостраним тротоарима и два појаса предвиђена за провлачење инсталација инфраструктуре. Конструкција моста преко главног тока реке састоји се од шест челичних решеткастих конструкција, а река Сава биће слободна за двосмерни пловни пут укупне ширине 200 метара (120 метара низводно и 80 узводно) и висине 16,5 метара изнад воде.
Мост преко Саве у Обреновцу је део још једног путног правца, тзв. „Сремске газеле”, који ће од моста водити на север до петље „Добановци” на ауто-путу. Значај овог путног правца огледа се у скраћењу дужине пута, смањењу времена путовања и повећању безбедности у саобраћају. Возачи ће од Обреновца, преко моста на Сави и територије општине Сурчин за мање од пола сата моћи да стигну до ауто-пута Београд–Загреб, а даље се отварају могућности путовања обилазницом око Београда.