Највећи бренд Апатинске пиваре, Јелен пиво је и ове године покренуо регионалну кампању којом жели да укаже на важност градова у Србији. Један од осам градова, учесника кампање, је и Обреновац, који ове године обележава 160 година постојања под тим именом.

У част Обреновца, поред јединствене етикете на боцама Јелен пива, направљене су и мајице, цегери и чаше са именом Обреновца.

Производи са персонализованом етикетом су данас представљени у Спортско културном центру ”Обреновац”, а сви они ће бити промовисани и поклањани посетиоцима два највећа догађаја – Петровданског и Крстовданског вашара, на којима ће Апартинска пивара бити активни учесник.

Директорка маркетинга Апатинске пиваре Оливера Никодијевић је истакла да је слоган пива ”Снага је у вама”, а Обреновац је, како каже, идеалан кандидат за акцију јер су његови становници показали колико су снажни.

– Србија није само Београд, већ и сви остали лепи градови, а Обреновац има толико тога да покаже. Надамо се да ће наши производи представљати и неку врсту сувенира у домовима Обреновчана. Покушаћемо да дамо наш допринос граду кроз различите начине, тако да смо поред чаша и флаша које носе име града Обреновца, спремили низ активности. Промоције почињу са Петровданским вашаром, трајаће и на Крстовданском вашару, а припремамо и велики поклон концерт свим Обреновчанима за 25. септембар – најавила је Оливера Никодијевић и додала да је компанија у преговорима са великим звездама.

Председник Градске општине Обреновац Мирослав Чучковић је подсетио да Јелен пиво важи за један од најпрепознатљивијих брендова на овим просторима и водећи бренд Апатинске пиваре чији кредибилитет почива на више од 260 година пиварске традиције и искуства.

– Желео бих да се захвалим представницима Апатинске пиваре што су нам кроз кампању са именом општине дали најбољи подстрек у години јубилеја. Пивара постоји један век дуже од нас, а обележја нашег Обреновца су његово старо име Палеж, Петровдански вашар, термоелектрана, аутомобилска фабрика. И ово је прилика да се за нас чује и ван граница наше општине, ваша етикета са нашим мотивима ће појачати туристички потенцијал Обреновца – казао је Чучковић и захвалио се на сарадњи и на поклон концерт.

– Надам се да ће наши суграђани и гости на том концерту моћи да се опусте и лепо проведу. Цео Обреновац и скоро сви Обреновчани су имали тежак период, наша обнова је дуго трајала и исцрпела многе људе зато смо сада и усмерени на релаксацију. Наш најважнији циљ је да се наша сарадња продуби, предлоге смо дали који се тичу обнове спортске хале и надам се да ће до његове реализације доћи – додао је Чучковић.

Као главна обележја Обреновца која прате кампању наведена је термоелектрана, храст лужњак који је специфичност овог краја и вашарски точак који симболизује Петровдански вашар.