Од 01. јула 2011. године потрошачима је на располагању потпуно нови Контакт центар, који је ПД “Електродистрибуција Београд” имплементирао у циљу побољшања комуникације са својим потрошачима.

Од 01. јула, број досадашњег Информативног центра 011 3405 555 је замењен новим бројем Контакт центра – 011 395 7777. У периоду до 1. септембра, у функцији ће бити оба броја, како би потрошачи имали довољно времена да се привикну на ову битну промену. Након 1. септембра, биће у функцији једино нови број Контакт центра.
 
Потрошачи су сада у прилици да једним телефонским позивом броја 011/395-7777 или електронском поштом на адресу info.centar@edb.rs добију све потребне информације о услугама Електродистрибуције, приступе информацијама везане за обрачун електричне енергије, добију информацију о стању на ЕДБ рачуна за електричну енергију, али и информације о планираним искључењима и радовима на електродистрибутивној мрежи, актуелним кваровима и сметњама у испоруци електричне енергије.
Осим информацијама на говорном аутомату, који је доступан 24 часа дневно, оператери Контакт центра су на располагању грађанима од 07 до 21 часова радним данима и од 08 до 17 часова суботом, за све потребне информације о услугама ЕДБ-а, актуелним кваровима, планираним радовима на мрежи, разјашњење рачуна и провере статуса ЕДБ рачуна.
 
Осим постојећих функција, нови Контакт центар омогућава потрошачима информацију о реду чекања, односно заузетости оператера, тако да ће позиваоци у сваком тренутку моћи да чују очекивано време чекања до јављања слободног оператера.
 
У оквиру модерног Контакт центра, ЕДБ је увео и бесплатни телефонски број 0800/360-300, који је 24 дневно у функцији, и преко којег ће грађани моћи да потпуно анонимно пријаве неовлашћено коришћење и крађу електричне енергије, а екипе Службе контроле ЕДБ-а ће имати обавезу да реагују у најкраћем року.
 
Ослушкујући потребе потрошача, “Електродистрибуција Београд” излази и у сусрет грађанима приликом пријаве кварова и сметњи на електродистрибутивној мрежи, и од 01. септембра 2011. ће пријава кварова, сметњи у испоруци електричне енергије и прекида у снабдевању моћи да 24 часа дневно пријаве Контакт центру ЕДБ-а , на јединственом телефонском броју 011/395-77-99, што ће потрошаљчима олакшати комуникацију и допринети ефикаснијој пријави кварова, јер ће све пријаве кварова и рекламације бити евидентиране у систему, и диспечерске екипе ЕДБ-а ће одмах по пријави излазити на терен и испитати узроке квара или прекида, што практично значи да више неће бити телефона на којима се нико неће јављати, и шест телефонских бројева за пријаву кварова, већ само један – 011 395 77 99, што ће значајно олакшати пријаву кварова потрошачима и допринети већем задовољству потрошача.
 
И, на крају, наглашавамо да ће и у наредном периоду Електродистрибуција “Београд” активно ослушкивати потребе потрошача, и позивамо потрошаче да своје предлоге, сугестије или евентуалне примедбе у вези Електродистрибуције “Београд” упуте Контакт центру на е-маил info.centar@edb.rs.
 
Служба за односе са јавношћу ПД “Електродистрибуција Београд”