Председник Градске општине Обреновац Жељко Јоветић обишао је радове на мосту преко Саве, који ће спојити друмски саобраћај општина Обреновац и Сурчин. Обиласку су присуствовали и председник скупштине Мирослав Неговановић, помоћници председника Дарко Павличић, Драган Блажић и Драгослав Мршевић, члан већа ГО Горан Булатовић и директор ЈП за изградњу Обреновца Светозар Добрашинвић.

 
Председник општине Жељко Јоветић је истакао да извођач радова “Мостоградња” редовно извештава о динамици радова на самој конструкцији моста, али и на обе обале Саве. 
 
– Након фебруара месеца када су започети радови требало би да будемо задовољни динамиком која се остварује. Најважнија ствар коју је требало решити били су имовинско-правни односи са једне и са друге стране и те ствари иду својим током. Имовина више није проблем са наше десне стране Саве и радови могу несметано да теку. Сад је мај месец и по неким плановима постављање коловозних плоча би требало да почне почетком јуна. На целој површини треба да се постави 180 коловозних плоча које се у овом тренутку изливају. На изради и монтажи конструкције моста ангажовано је 108 радниика и нису сви овде у овом тренутку. Највећи део њих се у фабрици бави производњом тих елемената. Радници који се тренутно налазе на градилишту баве се антикорозивном заштитом самог моста. Мост има неколико заштитних фарби и коначна боја би требало да буде зелена, што се може видети на већ санираним деловима – казао је Јоветић. 
 
 
 
Представници општине Обреновац обишли су и радове који се одвијају на сурчинској страни моста.  
 
– Што се тиче навозних конструкција на сурчинској страни оне су прилично одмакле и већ се може видети колика ће бити ширина самог моста. Коловоз ће бити у две саобраћајне траке од по 3,25 метара, а са стране, односно лево и десно од моста, биће челичне конструкције које ће носити пешачке стазе. Мост ће имати већу ширину него што она данас изгледа. Са сурчинске стране проблем је прилично велики и он укључује 20 км саобраћајница и пролаз кроз шуму. Међутим све екипе раде паралелно и у овом тренутку екипе “Србијашума” крче шуму за пролаз и први део саобраћајнице се ради – рекао је Жељко Јоветић.
 
 
 
Челични део моста преко реке дугачак је 450 метара, а још 180 метара на сурчинској страни биће изграђено од армирано-бетонских сегмената, што читаву конструкцију моста чини дугачком 630 метара. Ширина моста биће 14,5 метара са две саобраћајне траке, обостраним тротоарима и два појаса предвиђена за провлачење инсталација инфраструктуре. Конструкција моста преко главног тока реке састоји се од шест челичних решеткастих конструкција, а река Сава биће слободна за двосмерни пловни пут укупне ширине 200 метара и висине 16,5 метара изнад воде.
Осим моста преко Саве, изградиће се приступни пут на територији општине Обреновац, од ваљевског пута до Саве, а на територији општине Сурчин биће изграђен прикључни крак са моста на регионални пут у Бољевцима, којим се остварује веза са Сурчином.

Мост преко Саве у Обреновцу је део дужег путног правца, тзв. Сремске газеле, који ће од моста водити до петље “Добановци” на аутопуту. Значај овог путног правца огледа се у скраћењу дужине пута, смањењу времена путовања и повећању безбедности у саобраћају. Возачи ће од Обреновца, преко моста на Сави и територије општине Сурчин за мање од пола сата моћи да стигну до аутопута Београд–Загреб, а даље се отварају могућности путовања обилазницом око Београда.

Ово је један од 10 пројекта, вредан 1,5 милијарди динара, који заједнички реализују град Београд и Министарство животне средине и просторног планирања, а према Закону о подстицању грађевинске индустрије Србије и пограма “Мере Владе РС за помоћ грађевинској индустрији”.