Представници Градске општине Обреновац обишли су другог маја  радове на изградњи моста преко Саве и Колубаре који се гради у оквиру Коридора 11.  Кинеска компанија C C C C је почела да гради нови мост првог марта 2017. године , а након 14 месеци интезивно се ради на изградњи.

Члан Већа Градске општине Обреновац др Обрад Исаиловић изразио је задовољство пошто машине раде свакодневно.

-На празник рада обишли смо ово грандиозно градилиште. Ово је једно од највећих градилишта у Србији. Ради се пуном паром, мост напредује упркос свим проблемима са којима су се градитељи суочавали. Веома сам поносан, у мојој професионалној каријери нисам имао прилику да да видим изградњу оваквог пројекта, моста који се простире преко две реке. Мост је веома важан за целу Србију, али наравно најважнији за нас у Обреновцу. Када се мост заврши решиће се проблем непрегледних колона на путу између Обреновца и Београда. Сваки дан је све више возила и преко моста за мање од 10 минута грађани ће долазити до Сурчина. Морам да напоменем и фабрику Меи Та која већ ради и другу која се гради свакодневно, ту већ видимо 3000 радника који ће сутра одавде хранити своје породице, нормално живети и побољшати стандард свих грађана у Обреновцу – истакао је Исаиловић и нагласио да се преко 30% укупне механизације Србије тренутно налази у Обреновцу, што представља доказ да је то највеће градилиште у Србији у овом моменту.

Аутопут Сурчин-Обреновац ће омогућити спајање Коридора 11 са Коридором 10, преко обилазнице око Београда на петљи Сурчин.

 Мост преко ушћа Колубаре у Саву и даље преко Саве биће дуг 1.581 метар и то је најдужи мост на тој деоници.
Заједно са деоницама у изградњи Обреновац-Уб и Лајковац-Љиг, чија је укупна дужина 50,2 километара и већ завршеним деоницама Уб-Лајковац 12,5 км и Љиг-Прељина 40,3 км биће повезан пун профил аутопута дужине 120 км од Београда до Прељине.
На деоници Сурчин – Обреновац од 17,6 км у склопу изградње Коридора 11 биће урађено укупно седам мостова и четири надвожњака.
Вредност радова на тој деоници је 233,6 милиона долара, а финансира се из зајма Ексим банке Кине.
Рок за завршетак радова је 32 месеца.