Gradska oppština Obrenovac je, u cilju što efikasnijeg rada i bolje komunikacije sa građanima, pokrenula novi servis građana “Odgovor za 2 dana”.
Objedinjujući rad svih javnih preduzeća u opštini servis građana “Odgovor za 2 dana” omogućava rešavanje problema i zahteva građana, raspolaganje sredstvima na nov, moderan i funkcionalan način zasnovan isključivo na tehničkim podacima i činjenicama.

Sistem je u potpunosti u funkciji građana koji pomoću njega lakše i brže rešavaju probleme iz domena komunalnih preduzeća.
Sistem omogućava građanima da probleme, pitanja i zahteve podnesu mejlom i onlajn formularom. Svaki građanin u roku od 48 časova dobija odgovor o statusu rešavanja njegovog zahteva.
Za rešavanje problema građana dovoljan  pristup Internetu slanjem mejla na adresu odgovori@obrenovac.org.rs ili popunjavanjem onlajn formulara ispod.

Ceo sistem je osmišljen da bi građanima bio na usluzi i kao takav stoji im na raspolaganju 24 sata dnevno.

  • građanin može prijaviti problem tokom 24 sata 365 dana godišnje
  • u najkraćem roku dežurne službe javnih preduzeća izlaze na teren
  • u roku od 48 sati građanin dobija odgovor o statusu rešavanja prijavljenog problema

Sistem “Servis građana” se može koristiti na sledeći način: